Lieve allemaal Heb sinds anderhalve week van die vage klachten ! Ben net gestopt met de pil dus of het daar van komt weet ik niet ! Maar de klachten zijn duizelig misselijk rare smaak in me mond ook als ik net me tanden heb gepoetst! Borsten zijn wat groter zegt mijn partner en heb een strakr opgezetten buik en trekkerig gevoel bij het plassen! maja moet nog anderhalve week wachten voor dat me nod begint en zit al die tijd al er mee in me hoofd zou het dan toch meteen raak kunnen zijn? Ben wel de laatste twee maanden onvoorzichtig geweest met de pil!! Wie heeft er tips en kan ik ook al eerder testen!? Gr. Totaly
Kan heel goed ontpillen zijn, ondanks dat je slordig geweest bent met de pil. Ik neem aan dat je alleen nog maar een pilbloeding hebt gehad? Want dan weet je nog niet eens wat je NOD is! Er zijn maar weinig vrouwen die meteen weer een keurige cyclus van 28 dagen hebben na pilstop. Vaak moet je langer wachten voordat je eerste echte menstruatie na pilstop komt. Dus als je op je 'NOD' niet ongesteld wordt, betekent dat niet dat je over tijd bent of dat je zwanger bent. Heel goed mogelijk dat je natuurlijke cyclus weer op gang moet komen. Je hebt immers hormonen van de pil geslikt en die is je lichaam nu kwijt aan het raken. Kortom, je kunt helaas totaal niks zeggen van de symptomen die je hebt. Sterker nog, de meeste vrouwen blijken nauwelijks symptomen te hebben als ze net zwanger zijn. Maar....er zijn er die direct na pilstop zwanger worden, dus wie weet. Gewoon over een paar weken testen! Succes!
Ik sluit me aan bij be happy. Bovendien heeft te vroeg testen als nadeel dat als bet negatief is je nog niets weet, want dan kan t ook te vroeg zijn. Sorry maar het blijft afwachten
Beetje saai, maar sluit mij aan bij de voorgaande berichtjes Hormonale klachten (ontpillen, menstruatie en pas beginnende zwangerschap) lijken gewoon ontzettend veel op elkaar. Ik zou 't rustig even afwachten (ook al is dat moeilijk).
Oke lieve mensen ik wacht het gewoon af denk dat het dan ontpillen is Thanks voor jullie adviezen mocht het nou toch meteen raak zijn laat ik het weten maar ga er niet vanuit! En voor melange gefeliciteerd wat leuk een meid!