witte afscheiding innesteling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by tinkerbelletje, Jun 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @La Femme Nikita; Ik heb nog een beetje last van afscheiding. Vanmorgen een zeurige buikpijn, nu is het minder af en toe voel ik het (soort steken)...normaal moet ik maandag ongesteld worden maar ik hoop natuurlijk van niet. Als ik niet ongesteld word, dan probeer ik alsnog te wachten tot woensdag/donderdag met testen, als ik zoveel geduld kan opbrengen hoor, ik ben namelijk pietje ongeduld hahaha

Het liefst zal ik nu al testen maar volgens mij is dat veel te vroeg.

@Jullzon; Wat vervelend zeg dat jullie al zolang bezig zijn. Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is.

2. Lonit27

Lonit27 Actief lid

Sep 24, 2008
    478
    0
    0
    Ik hoop ook niet dat ik te laat ben geweest :( Soms snap ik niks van mijn lichaam hoor. Want vorige week maandag, dag 13 van de cyclus, had ik enorme eisprongpijn. Echt van die nare steken rechtsonderin mijn buik, zelfs aanraking van buitenaf en lopen deden zeer. Maarja, dan heb ik het weekend erna weer last van die typische vruchtbare afscheiding en dan ben ik weer in de war *zucht* Volgende maand misschien toch met ovulatietesten gaan beginnen...

3. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi meiden

die witte afscheiding is "normaal gezien" een teken dat je ei geweest is en nu je ms zal gaan komen.

Dit ervaar ik toch telkens en is dan echt veel dik wit.
    Maar je leest het ook als je het opzoekt op google ivm slijm cyclus enzo.

Nuja het kan natuurlijk,alles is mogelijk.

normaal is je slijm doorzichtig en draderig als je ei komt direct na je ei zal je slijm veranderen,beetje bij beetje wordt het dikker en witter tot je ms zou komen,dit staat op internet dan ,maar ja je weet nooit natuurlijk.

groetjes
    xxx

Share This Page