Hoi dames, Ik ben benieuwd naar jullie cyclusproces: Duur cyclus: .. Eisprong op / rond dag: .. Lengte luteale fase: .. Misschien dat sommige hier wat aan hebben meer inzicht te krijgen. Weet dat iedere vrouw anders is, maar zou t zelf wel prettig vinden om te zien, sommige van jullie weten het namelijk heel goed, dat is het prettigst. Ik zal beginnen met wat ik wel weet Duur cyclus: 33-35 dagen eisprong op / rond dag: ?? (denk nu rond dag 24) Lengte luteale fase: 10 (als ik de eisprong goed heb, haha)
Ben nogal onregelmatig, maar de vorige keer was mijn cyclus 45 dagen. Eisprong op dag 31. LF 14 dagen.
Ik ben ook erg onregelmatig de laatste tijd.. Cyclus lengte: min 27 en max 64 dagen (zie onderschrift) Eisprong (ronde5)54, (ronde6)19, (ronde7)17, (ronde8 ) 51 Luteale fase: (ronde5)8, (ronde6)11,(ronde7)13, (ronde8 ) onbekend.. Hehe, hier heb je vast lekker veel aan Succes meis!
Ik heb er niet zoveel gehad voor het raak was, maar wel steeds rond de 30 dagen. Ik heb ovutesten gebruikt de afgelopen ronde, ei gespot op dag 16, NOD ingeschat op dag 30 (LF van 14 dagen). Getest op NOD en zie banner
Mijn gemiddelde cyclus is 28 dagen. Zie mijn onderschrift voor de exacte cyclussen. Meestal valt mijn eisprong op dag 16 of 17 van de cyclus. Tenminste dat denk ik want heb nog nooit ovulatietesten gebruikt, maar voel steekjes rond me eierstok en verlies rond die dagen veel vruchtbaarslijm.
Misschien een rare vraag.. Maar kan iemand me vertelen wat een luteale fase nu eigelijk precies is?? Gestopt met de pil in december '08! ?-?-50-38
Me eerste ongi 33 dagen toen 40 dagen die maand daarop geen ongi. Maar op dag 41 een posi ovutest en op dag 11 na me posi ovu test ZWAGER!!!
nou moe...ik kan daar eigenlijk helemaal geen antwoord opgeven... bij mij is het echt een catastrophe denk ik... de eerste 2 rondes ben ik zeker dat de LF ong. 13 dagen was, EI rond dag 19 en 29. eerste keer gevoeld aan buikpijn, tweede keer, erg veel slijm en ook buikpijn. (steken) ronde 3 en 4 een grote chaos... ronde 5 duurde 33 dagen...maar geen EI gevonden...(OV testjes) en ronde 6 is nu eigenlijk ook weer ?????? wou ook dat ik er een beter inzicht in had...