Wie zit er met het zelfde probleem?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door remes25, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. remes25

remes25 Actief lid

13 aug 2008
    180
    0
    0
    nagelstyliste en thuiszorg
    Hallo Allemaal

Jullie kunnen aan mijn balkje zien dat ik al een tijdje overtijd ben. Ik ben vorig jaar dec al gestopt met de pil en dit is eigelijk de 2 de maand dat mijn vriend en ik echt aan het 'klussen'zijn.
    Ik had toen ik 5 dagen overtijd was een test gedaan die gaf een heel heel licht streepje aan op dag 10 weer gedaan test toen niks. :(
    En ik had zondag weer een test gedaan weer een vaag streepje.

Dus ik had vandaag de dokter gebeld maar die was op vakantie dus kreeg ik een dienstlijn eraan. Die dacht dat ik wel zwanger was (knap dat ze dat door de tel kan zien) ;)
    Ik moest maar weer afwachten en dan weer een test doen anders.

Maar mijn vraag is ook aan anderen hier zijn er nog meer vrouwen die met het zelfde zitten. Die ook al bijna een jaar van de pil af zijn en nu ineens niet meer ongesteld worden? Ik weet het niet meer hoor.
    Die vrouw zei wel het komt wel vaker voor dat de test een tijd vaag blijft? is dat zo of?

Ik heb niet echt klachten had wel steeds het gevoel ongesteld te worden. Pijn onderin de buik steken aan de zijkanten , maagzuur ( elke dag eigenlijk) :( En gisteren had ik voor het eerst enorme steken in me onderrug toen ik lekker op de bank lag. ik heb wel meer afscheiding dan normaal wit zeg maar. ruikt niet raar. En als ik het me niet verbeeld is de kleur bij mijn tepel ook donkerde geworden

Wie kan me antwoord geven

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Oh, das wel heel spannend!

Zou je niet een bloedtest kunnen vragen aan je HA?

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey Remes,

Zeker spannend...Lijkt me geen sprake meer van ontpillen... Mss moet je een andere test gebruiken...en ik denk in deze de digi van CB, dan loop je niet te hannissen met wel of geen streepje...

Suc6, hoop het voor je.

Liefs Kweb

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Ik zou ook een digitale doen of die van de kruidvat, die zijn erg gevoelig. Als dat nog niets uitwijst zou ik naar de ha gaan en om een bloedtest vragen. Van ontpillen kan toch nu geen sprake meer zijn.

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik ga vanavond ook voor de Kruidvat test!
    Als er dan nog niets uitkomt hang ik morgen weer in de phone naar de HA

Deel Deze Pagina