Minder goed nieuws

Discussion in 'MMM clubs' started by daniellelove, Aug 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daniellelove

daniellelove Actief lid

May 10, 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Ietsjes minder goed nieuws voor mij... vandaag dus over vriendlief zijn sperma de uitslag.. de minimale goede sperma kwaliteit die je moet hebben is 32%ofso en bij mijn vriend 34% dus hij zit wel erboven maar het is geen super kwaliteit.. 50% zijn slechte zwemmers ofso.. Dus kans op normale natuurlijke zwangerschap was 39% voor ons volgens mij.. nu heb ik afgesproken met de dokter nog tot oktober te wachten en als het dan nog niet raak is dan de MMM in..
    Wat kan ik verwachten als we de MMM in moeten?
    Heb al een jaar mijn cyclus bijgehouden en ook gezien wanneer me eisprong is. En hebben al vaker op die dagen seks gehad.. Maar tot nu toe of steeds geen zwangerschap..

Hoop wat van jullie te leren

2. dromer88

dromer88 Lid

Mar 24, 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik kan je niet echt veel informatie geven omdat in ons geval het probleem bij mij ligt, PCOS.
    Maar ik wilde je wel even veel sterkte wensen!
    Hoop echt dat je snel zonder MMM zwanger mag worden!

3. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Het is inderdaad niet optimaal...
    in principe wat ik me er nog van herinner...
    boven 10 miljoen iui
    boven 1 miljoen ivf
    onder 1 miljoen icsi

Bij ons bleven er 30.000 zaadjes over wat goed Was waarvoor icsi. Spontane kans bij ons is kleiner dan 1% dankzij slechte zaad kwaliteit, progesteron tekort bij mij, lange onregelmatige cyclus en een baarmoeder afwijking waarvoor ik 7x geopereerd ben.

Succes en hoop dat jullie toch geen mmm nodig hebben en het wondertje zich spontaan aan mag dienen!

4. CHARRR

CHARRR Lid

Oct 22, 2015
    8
    0
    1
    Female
    Ook hier een slechte uitslag m.b.t. het zaad. De huisarts heeft ons doorverwezen naar de gynaecoloog en 24 augustus hebben we de eerste afspraak. We hebben vragenlijsten gekregen en als het goed is een inwendige echo bij de eerste afspraak. Waarschijnlijk wordt het IUI, tenminste daar had de huisarts het over. Ik heb zelf bloed moeten prikken voor chlamydia (nog geen uitslag).

5. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    2,189
    0
    36
    Je kan wel middels voeding proberen om de kwaliteit en hoeveelheid nog wat te verbeteren. (Even zoeken op internet).
    En sowieso niet roken en alcoholconsumptie matigen, etc.

6. daniellelove

daniellelove Actief lid

May 10, 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Ik hoop ook dat we voor november toch op de natuurlijke weg zwanger zijn geraakt..

En dromer bij pcos heb je toch niet altijd een eisprong?
    Bij mij was mijn bloed gelukkig goed ook de chlamydia test...

MMM MEISJE bij jullie is het uiteindelijk toch nog goed want zie dat jullie kleintje verwachten;)

En lotje heb al tegen me vriend gezegd dat die minder niet roken 3n drinken dus dat komt wel goed :)

Hoop gewoon dat het toch spontaan gaat lukken..

7. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Klopt na een weg van 4,5 jaar mmm was ik eindelijk zwanger van onze zoon dmv icsi, en nu van een 2e icsi wondertje zwanger.

8. julia26

julia26 Bekend lid

Oct 30, 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Bij ons was het een combinatie van PCOS bij mij en de zaadkwaliteit van mijn man was erg wisselend. De ene keer 8 miljoen bij de iui en de andere keer letterlijk op 1 hand te tellen. Uiteindelijk ben ik na 6 jaar zwanger geworden met ICSI. Het is het allemaal waard hoor, hoe vervelend ook. Ik heb het maar over me heen laten komen en als je er eenmaal in zit, ga je er vanzelf in mee. Verder wordt er elke 3 maand nieuw zaad aangemaakt. Het kan dus bijvoorbeeld zijn als je vriend koorts heeft gehad dat het niet zo geweldig is en een paar maand later wel. Ik denk dat jullie eerst met iui starten op basis van jouw verhaal en dat valt echt ontzettend mee. Heel veel succes en hopelijk is het allemaal uiteindelijk niet nodig

9. daniellelove

daniellelove Actief lid

May 10, 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Ik ben namelijk ook wel bang idd dat ik pcos heb omdat mijn cyclus ook totaal niet regelmatig is.. Dus is wel spannend nog de komende 2 maanden of het lukt.. we zullen moeten afwachten:)

Share This Page