Kosmobiologisch

Discussion in 'Zwanger worden' started by butterfly1983, Aug 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

Mar 29, 2006
    359
    0
    0
    Hey dames,

Vraag me af....
    Kennen jullie Kosmobiologisch zwanger worden??
    Had er nog nooit van gehoord.
    Heb ffies op de site gelezen. Maar vind het maar een vreemd verhaal.
    Wie heeft hier ervaring mee???
    Laat het weten.

Alvast bedankt

www.zwangerworden.nl is de site waar ik het heb gelezen.

Veel liefs Daan

2. Silly43

Silly43 Actief lid

May 8, 2006
    468
    0
    0
    Beetje vaag ja, en ook nog nooit van gehoord. Heb het net even zitten lezen. Maar ik kan me voorstellen als je er heel lang over doet om zwanger te worden dat je alles aangrijpt om maar zwanger te worden. Ik zelf geloof er niet zo in

3. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Heb het ook ff gelezen, idd een beetje vaag ja. Nu geloof ik wel dat er vast wel meer is dan dat wij denken, maar goed, of dit echt is ik weet het niet.

Het lijkt me ook dat als je probeert zwanger te raken en het wil niet, dat je echt alles aangrijpt....

Liefs,
    Natasja

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ik geloof idd wel dat het hebbben van een 2e eisprong daarmee te maken kan hebben, net zoals dat er onderzoek is gedaan die uitwijst dat je eisprong ook seizoensgebonden is, en je in het voorjaar(zomer) 'snachts je eisprong zou hebben....

maar of je daarmee nou veel meer kansen omhoog haalt??? ik ben van mening dat als je een geregeld sexleven hebt (2-3 x p.wk) je die 2e eisprong evengoed wel "meepakt"

met zo'n vruchtbaarheids kalender zouden de vrouwen denk ik nog meer ermee bezig zijn dan vele nu al doen...

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Normaal gesproken ben ik daar erg in geinteresseerd. Maar ik vind dit erg vaag en ook is het jammer dat het toch weer geld kost...
    Maar als we om de dag klussen....dan pakken we die tweede eisprong gewoon mee hoor.... ;)

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hhahahah Smoekie,...we zeiden bijna gelijk bijna hetzelfde... :)

7. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Het is best vaag allemaal. Ergens geloof ik wel dat er zoiets bestaat, maar €40 voor een kalender vind ik er toch over.
    Natuurlijk wordt er wel gebruik gemaakt van de gedachte dat iemand die echt zwanger wil worden en een beetje de moed verliest dat geld wel zal neertellen. Ik krijg er een beetje een dubbel gevoel bij.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    kost geen geld, ik heb een duitse site waar je je gegevens in kunt vullen. als jullie die link willen, even zeggen dan!!!!

9. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    He SandraK, leuke dat blonde koppie! Staat je echt helemaal TOP!

10. Niet meer actief

hmm aan de ene kant heel interessant, maar die 40 euri!!! Dat maakt het gelijk weer zo oplichterig!
    Ik wil die link wel marloes80 ;) Alleen al puur uit nieuwsgierigheid.
    Zoals smoekie en Sandrak al aangeven, als je om de dag of 3x per week klust pak je gegarandeerd die 2e eisprong mee, en dan is het voor nop!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
  12. Niet meer actief

DAMN! wat is mijn duits slecht :( :)

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hier een lerares Duits, haha, dus als je vragen hebt...
    mag ook in een pb'tje= handiger denk

14. Nemo

Nemo Niet meer actief

Tijdje geleden hier ook een topic over geweest.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=

Ik heb het dus ook laten uitrekenen. En die man kon mijn allemaal dingen over mijn gezondheid vertellen. Heel raar hoor.
    Mijn cosmische vruchtbare dagen komen er zo aan dus klusse !!

15. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hai dames,

het klopt deze site had ik ook gezien maar via een ander iemand kwam ik bij een site 12 hoek uit..hierin leggen ze uit dat de maan dus op heel veel dingen invloed heeft...zoals eb en vloed en ook wordt menstruatie maanstonden genoemd... ik vond het erg interessant. Daarbij gaf die man mij tips en die heb ik gevolgd... ik had heel weinig bloedverlies en daar sprak hij me op aan zonder dat ik dat had verteld en hij gaf de tip mijn nieren door manueel therapeut onder handen te laten nemen..ben nu 2 keer geweest en afgelopen week dus ongi geworden en weet niet wat me is overkomen..echt veel meer bloedverlies dan anders en dat schijnt veel beter te zijn ivm innesteling??? Dus ja ik heb zoiets ik probeer het!
    Daarnaast moet je maar is googlen op kosmische cyclus krijg je studies te zien die verricht zijn in Amerika echt heel boeiend!

liefs nina

16. Terese

Terese Fanatiek lid

Is dat effe mooi, is mijn kosmobiologische eisprong deze maand tegelijk met mijn eigenlijke eisprong geweest [​IMG] dubbel zoveel kans dus, deze maand!!

Saillant detail: op de 12e had ik een positieve ovu test...

Daarbij zeggen ze dit:
    Wat neerkomt op: wanneer beide cycli gelijktijdig beginnen, de kans op zwangerschap het grootst is.

17. Niet meer actief

Dank je wel Marloes80 voor de link!
    Het toeval wil dat bij mij mijn fase vandaag is ingegaan, en we gisteravond druk geklust hebben :D Ben eens benieuwd!

18. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

Mar 29, 2006
    359
    0
    0
    WAUW!!!
    Bedankt voor jullie lieve reacties!!

Liefs Daan

19. Niet meer actief

Ik heb me trouwens het overzicht gekopieerd en in een word document geplakt, kan ik vaker ff snel terugkijken.
    (Voor degenen die dat moeilijk vinden: op de pagina van die site rechtsklikken, select all, en dan in een leeg word document plakken, opslaan en klaar ;) )

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    je kunt de pagina met je schema ook opslaan onder je favorieten. zie het gele sterretje, dan krijg je hem ook meteen te zien...

hoop dat jullie er wat aan hebben...

Share This Page