wij mogen deze week naar de gyn. wat moeten wij verwachten van de afspraak. wat voor vragen hebben jullie gesteld. ik ben eigenlijk een beetje zenuwachtig ervoor ook omdat ik niet ze veel vertrouwen heb in het ziekenhuis na de geboorte van ons meisje. alvast bedankt groetjes toetie
Hallo, de eerste keer toen wij naar de gyn gingen, werd er bij mij een inwendige echo gedaan + een uitstrijkje. Twee weken later werd mijn partners zaad onderzocht. Ook moet je een lijst invullen met vragen (algemene vragen), ook werd mijn lengte gemeten en moest ik op de weegschaal. Wij hebben een hele lieve fertiliteitsarts dat scheelt de helft. Vraag alles wat je wilt weten (ook 'domme' vragen) gewoon omdat dit erg belangrijk is!! Als je er niet veel vertrouwen in hebt moet je kijken of je naar een ander ziekenhuis mag. Dit alles vind ik wel intiem bij de gyn dus vandaar.. Mag ik vragen waarom jullie naar de gyn moeten?? Groetjes LLL
bedankt voor het beantwoorden. wij gaan naar de gyn omdat ik al niet meer aan de pil zit sinds augustus vorig jaar en omdat ik nogal extreme bloedingen heb gehad mijn laatste 2 eigen menstruaties. we hebben al een kleine meid maar we hopen toch al even dat we een nog een gezond kleintje van ons mogen krijgen. ik heb al een vragenlijst in moeten vullen mijn partner ook. een ander ziekenhuis is niet mogelijk we hebben geen eigen vervoer maar ze hebben nogal wat fouten gemaakt zo is onze dochter een zoon met ingedaalde balletjes terwijl er echt niks zit. zo heb ik nog lang kunnen zeggen we hebben geen zoon maar een dochter we kregen zelf een kaartje van de dokter gefeliciteerd met uw zoon. en zo was ik niet in het systeem te vinden op zaterdag terwijl ik de maandag ervoor nog bevallen ben. ik ben benieuwd naar de afspraak en wat ze te zeggen hebben. en wij vragen ons eigenlijk af waarom het nou niet lukt ons meisje die hadden we de eerste ronde na de primolut kuur..
Jeetje... wat een ziekenhuis! Ik begrijp wel waarom je er geen vertrouwen in hebt dan. Maar je gyn, heb je daar wél vertrouwen in? Begeleiding zwangerworden/zwangerschap en bevalling? Dat is ook belangrijk natuurlijk. W.s. inderdaad een inwendige echo en een uitstrijkje als je dus menstruatie klachten hebt. Heb je wel een normale bevalling gehad? Of een keizersnede? Ik heb geen vertrouwen in mijn gyn meer. Heeft veel steken laten vallen, en geen kleintjes ook niet. Dus bij een volgende zwschap vraag ik om een andere gyn.
@ stopcontact met jou heb ik al een keer contact gehad volgens mij een paar maanden geleden hier op het forum. ja er zijn aardig wat fouten gemaakt en als ik nog een keer zou bevallen wat ik wel hoop en dan op de natuurlijke manier (heb bij ons meisje een keizersnee gehad ik denk ook mede dankzij de stress die ik tijdens de bevalling had met die chaggie mensen om me heen van het ziekenhuis) zou ik het liefs ergens anders heen gaan maar dan zou ik een uur moeten reizen wat ik ook niet zie zitten tijdens de weeen. de gyn waar ik mijn nacontrole bij had keek heel mooi in de kinderwagen roze dekentjes en zo maar dat is toch geen jongen die heeft het wel aangepast want er stond na 7 weken toch nog in het systeem dat het een jongetje was. vertrouwen ik weet niet of ik dat heb maar ik heb geleerd dat je die op moet bouwen dus die poging ga ik zeker doen. ik ben benieuwd we hebben vrijdag de afspraak en ik hoop dat er dan in iedergeval wel een goed gevoel bij zit en dat ze dan wel iets verder denken dan hun neus lang is.
Oh haha! Ben heel slecht in het onthouden van namen Nouja.. namen op zich wel.. maar meer de verhalen erachter enz.. Heb je wel een normale menstruatie duur? Ja, dom van mij... je bevalt in princiepe in het ziekenhuis waar je onder begeleiding bent inderdaad... een eind moeten rijden met weeën bijvoorbeeld is dan niet handig nee. Sommige verpleegkundigen op de couveuse/kinderafdeling kan ik trouwens ook wel wat aandoen trouwens. Gelukkig lopen hier meerdere gyn's rond dus ga ik kiezen haha. En als ik dan in de wachtkamer zit en "mijn afgedane" gyn komt voorbij houd ik wel de krant voor mijn gezicht haha! Ben niet tevreden over hem maar durf daar dan weer niets van te zeggen
nou de duur is een week heb al een kuur primoluut gehad weer en bloedstolers moest verder onderzocht worden maar worde niet gedaan. en aangezien ik toch mocht omdat we al even bezig waren denk ja dan kan dat ook tegelijk onderzocht worden. ik ben ook iemand die dat niet kan zeggen of ik iemand wel of niet wil. ik moet eerlijk zeggen ik vond het bevallen en de na pijn van de keizersnee fijner als die mensen daar.. maar wij hebben nog pb gestuurd over en weer heb hem nog in mijn lijst staan toevallig haha we zouden elkaar nog op de hoogte houden wanneer we zwanger werden.
Mijn god! Ik snap inderdaad dat je geen vertrouwen meer hebt in dat ziekenhuis jeetje is toch onwerkelijk he kan het bijna niet geloven (terwijl ik wel weet dat je de waarheid spreekt) Maar dat zoiets wordt gedaan . Ik weet verder niets van het overmatig verliezen van bloed dus daar kan ik je niet bij helpen. Wel wil ik jullie veel sterkte wensen en probeer wat van je af te bijten ook al is het moeilijk maar dat is voor jullie belangrijk!! Liefs LLL
wij waren ook rond uit verbaasd de kraamzorg had er vaker van gehoort maar nu had ze bewijs want het stond zo ook in de ontslag papieren ze heeft gevraagt of ze er een kopie van kon maken zodat er een keer bewijs was heeft ze gedaan. heel erg bedankt voor het antwoorden. afbijten heb ik gelukkig van geleerd en ben ook van plan om in iedergeval tegen de gyn mijn voorgeschiedenis met het ziekenhuis te vertellen vanuit mijn positie ik hoop dat er dan in iedergeval ook rekening mee word gehouden.
ps het mooiste van alles was ze hebben die keizersnee uitgevoert en ze konden het noggeen eens zien wie het had gedaan.
Dat hoop ik ook ja, als de gyn een beetje mens is dan zal dat moeten goed komen! Het wordt steeds gekker het verhaal he! Jeetje kan er nog steeds niet bij mijn god!! Dat dat bestaat? Welk zkh als ik vragen mag? Ik zou echt een stuk in de krant erover schrijven!!
op een of andere manier mogen wij het niet treffen als gezin als het om gezondheid zorg gaat. en de krant ja kan ik wel doen maar dat is het enigste ziekenhuis in de buurt als het om gyn/zwangerschap/bevalling gaat dus en anders zou ik al moeten uitwijken naar tilburg volgens mij en zonder eigen vervoer is dat gewoon niet mogelijk. maar ik weet wel dat ik niet echt op mijn bek ben gevallen zoals ze het mooi noemen dus ik ga echt niet meer over me heen laten lopen maar hou ze wel graag te vriend.
jeetje wat balen zeg! Klopt wat je zegt naar de krant gaan heeft dan geen nut he als je het risico loopt dat je dadelijk niet kan worden geholpen! Goed hoor dat je zeker niet op je mondje bent gevallen na al die shit wordt je denk ik ook knetterhard! Kan het me nog steeds niet voorstellen werk zelf namelijk ook in een ziekenhuis dus vandaar. Maargoed nou hou ik erover op om daarover te klagen! Is voor jullie al heftig genoeg!!!
Oh oké... dus een week ongi mét flinke stolsels? En die Primoluut zou het "normaal" moeten maken? *heb geen verstand van primoluut... dacht dat het alleen opwekte* Nouja... we zijn dus nog steeds niet zwanger Wat een ellende zeg! En dat ze niet eens weten wie de ks heeft gedaan? ALS is nog eens zwanger mag worden en weer naar het zkh hier moet maak ik telefonisch een afspraak en vraag om een andere gyn. W.s. zullen ze wel vragen waarom... pfff... en natuurlijk zie ik alles "anders" want daar schuiven ze het toch altijd op. Ik maak me te druk bla bla bla...
die primoluut kreeg ik om het te laten stoppen / uitstellen die ontrekkingsbloeding ben ik welgeteld 2 dagen ongesteld geweest minimaaaaal. die gewone ongesteldheid ben ik weer meer als normaal verloren. wat erg ik zie wel dat er vooruitgang zit in dat niche gebeuren was toch een soort van holling onstaan door de keizersnee? laten we hopen dat we bijde snel mogen vertellen zwanger te zijn.
In tegenstelling tot de gyn in het zlh hier... is Geertgen wél mijn cyclus gaan volgen (en mn Niche) Ze konden op dag 10 zien dat er vocht in zat, ook in mijn bm. Op dag 14 iets mijnder en op dag 16 was het vocht verdwenen. Gelukkig! Want anders is het hetzelfde als een bevrucht eitje in een zwembad gooien. Hopelijk gebeurd dit elke maand. Ik heb 5 dagen een ongi en vervolgens nog bijna 10 dagen aansluitend bruinverlies. Vandaar dat ik naar jou ongi vroeg want jij hebt ook een ks gehad. (en ik heb pas mn mailbox te fanatiek opgeruimd ) Tik tak tik tak.... dr Ruijs!!! Joehoeee pak die telefoon!! Belluh!!
Ohh en misschien heb je dan teweinig verloren door die Primoluut? En je lichaam wil dit dan toch wegwerken?? Onee... ja had van te voren ook al te hevige ongi's Dan zou je elke maand dat moeten gebruiken? Jaa!!! De gyn belde net! Alles is goed! Progesteron was 35 Nu proberen zwanger te worden en als het in januari nog niet is gelukt mag ik terug komen. Ben ik voor die tijd zwanger dan mag ik daar mn eerste echo laten maken.
heb vandaag te horen gekregen dat ik tussen nu en 10 dagen een oproep krijg van de gyn,, ben blij dat er eindelijk iets gebeurt maar wel heel verdrietig dat het nodig is.. had het me niet zo voorgesteld.. ik hoop dat we goede berichten krijgen!
super stopcontact hoop op snel een beeb voor jullie. hihi ik snap ook niet veel meer van mijn lichaam ik hoop dat de gyn duidelijkheid kan brengen. @missjg ik heb gemerkt dat het wel snel gaat met de gyn. bij mij is er 2 weken over gegaan.