Heej heej.. Ik heb een gekke vraag misschien wel.. Nadat Ik 5 dagen overtijd was heb ik een soort van ongesteldheid gehad.. 2 dagen bruinverlies als het 20 druppels waren is het veel.. Daarna 1 dag roze..en 1 dag rood met bruin.. Normaal ben ik altijd 7 dagen ongesteld en egt rood bloed.. Ik ben nu sinds 3 dagen echt sochtends en savonds vreselijk misselijk..heb ook erge last van me maag...heb ook echt geen zin om te eten en bij het minst geringste luchtje word ik misselijk.. verder heb ik ook erge gevoelige tepels.. Heb toen ik 1 dag overtijd was een test gedaan negatief..en toen 3 dagen later nog een keer weer negatief..is er toch een kans dat ik zwanger ben..? Alvast bedankt voor het antwoord.. Groetjes nicky
ik weet het niet, ik lees wel eens dat meiden alsnog positief testen, kan het niet nog ontpillen zijn? die dingen wat jij opnoemt heb ik ook gehad en was toen echt niet zwanger.
Hoi, Ik ben bij de eerste gewoon ongesteld geweest terwijl ik zwanger was. Pas na 8 weken blijf mijn uit, en bij een echo bleek ik 4 weken verder te zijn. Het zou dus kunnen, maar blijven er in jouw geval natuurlijk 2 negatieve testen. Het kan, ik hoop het van harte voor je, maar ik zou de volgende toch even afwachten. Groetjes, Niekie
Wij hopen het ook.. Toevallig heb ik er net met mijn moeder overgepraat en die zei..dat zij hetzelfde heeft gehad bij mij en me broer.. Maar ja we zullen zien..en anders op naar de volgende ronde..
Ik heb exact hetzelfde, heb mijn moeder er ook eens naar gevraagd en gaf aan dat zij dit ook had. Op het moment dat ze al DRIE maanden zwanger was van mijn zus, kon niemand (ook geen test) haar vertellen dat ze zwanger was.... Ze voelde zich wel zo, dus is naar de gynacoloog gegaan en die vertelde haar dat ze dus al 3 maanden zwanger was... Zelf zit ik in hetzelfde schuitje en ga maandag naar de huisarts... Hoop dat het positief is...
het kan zeker ik ben er ook vanuit gegaan dat ik ongi was geworden en door ging naar ronde 5! Maar na wat bloedverlies van de week een gisteren! Hebben we vandaag getest, een collega van mijn vriend zei dat zijn vriendin dat ook had, en wat denk je een tweede streep. Echt waar ik kan het nog niet echt geloven we waren alweer aan het klussen. Ga morgen nog een keer testen en dsan zal het echt wel zo zijn! Mijn test staa in het album zie ook mijn topic -Zou het dan echt zo zijn?Help!- Ik hoop dat het bij jouw ook zo mag zijn! Amidala