Ladies.. Need your help! Maandag is mijn NOD. Ik heb vorige week ook netjes mijn eisprong gehad. Nou had ik net toen ik ging plassen cervix achtige slijm met wit. Je weet wel, alsof je een ei snel gekookt hebt. Wat kan het zijn?
Ik heb dat deze week ook gehad, echt witachtige creme. Mijn ei ookal veel eerder gehad dus ik weet het niet. Vorige keer was het veel slijmeriger, nu echt cremeachtig. Tja we wachten maar af toch??? Liefs Lies
Ik heb dat nu ook en heb mijn ei nog niet eens gehad! Maar heb het normaal ook altijd voor dat ik ongi wordt. pfff vervelend die onzekerheid he!
Ik zit alweer in ronde 8, maar ben elke keer voor NOD kurkdroog geweest..... dus idd misschien wel een goed teken die afscheiding! Zal duimen voor je! Liefs, Vivian
Gefeliciteerd meis.. ik had me voorgenomen vanaf nu niet meer zo obsessief ermee bezig te zijn, maar helaas..ik ben er juist alleen maar mee bezig.
Das jammer! Maar goed je bent ook nog niet ongesteld dus....... Succes met wachten! Hier geen cremeachtige slijm meer alleen gruwelijke pijn in mijn onderrug. Ook steeds meer menstruatieachtige buikpijn. maar nog steeds geen puistjes en die heb ik normaal wel best veel voordat ik ongesteld moet worden. Vanmorgen weer behoorlijk misselijk en kokhalzen dus ik ben benieuwd. Wilde vanmorgen een testje halen, maar er kwam iets tussen morgen misschien even naar de winkel.
Nou ik had dus 4 dagen geloof ik na ei roze slijm 1 dag..daarna niks meer en nu ineens ook wat jij omschrijft.. donderdag nod..
Ohja en de symptomen nemen ook af... van hele gevoelige tepels en borsten heb ik nu vooral hele volle zachte borsten.
Hoi Meiden, Weet iemand al wat meer? Heb het onderwerp gelezen en ik heb zelf ook wat last van creme achtige afscheiding, sinds vanochtend.. 1 mei is mijn NOD en ik hoop echt dat het in mijn vierde ronde raak is Ik hoor het graag
ben ook wel benieuwd of er meer nieuws is. Mijn nod is 29 april en e symp nemen af geen witte afscheiding meer wel een beetje lotion achtig en de steekjes zijn minder geworden. heb vanmorgen wel veel menstruatie krampen gehad. ik denk toch niet dat het dit keer raak is geen symp meer en heb ook geen gevoel dat het raak is. hoe is het bij de andere dames?
hallo dames. hier al paar dagen heel erg last van witte afscheding heel dun idd beetje lotion achtig. en sinds vandaag ook duizelig en zere boobies. dus ben echt benieuwd
Hier ook wit/gelige afscheiding, wat ook erg plakkerig is. Had er last van sinds gisteren (4 DPO). 1 mei is mijn NOD.
ik heb hier een omschrijving van cervixmethode.. Zelf hou ik het deze maand ook in de gaten dus ik hoop dat het werkt Het patroon van de aanwezigheid van cervixslijm, ook wel vaginale afscheiding genoemd, geeft je een duidelijk beeld van je vruchtbaarheid over de maand verspreid. Je cervixslijm zorgt namelijk voor de afsluiting van de baarmoeder op momenten dat je niet vruchtbaar bent door dik, taai, ondoordringbaar slijm en voor gemakkelijke toegang en vervoer van zaadcellen door een glad, glibberig, veelvuldige slijm op het moment dat je wel vruchtbaar bent. Als je er op gaat letten zal je zien dat je vrij eenvoudig de verschillende stadia kunt herkennen en dus op die manier kan bepalen of je vruchtbaar aan het worden bent of niet. Je kunt het simpelweg testen door het tussen duim en wijsvinger te houden. Stop duim en wijsvinger in je vagina (net zoals bij een tampon, ongeveer even diep) Knijp dan duim en wijsvinger samen, zo heb je wat slijm ertussen. Het slijm is: DRY : Geen / weinig / droog STICKY : Plakkerig (beetje) / taai / troebel / klonterig / kleverig / lijmerig / stug / kruimelig / breekbaar / niet uitrekbaar / deeg achtig / wit / geel / droog / pasta / korrelig / gummyachtig / dikkig / CREAMY : Cremig / wit / geel / lotion-achtig / creamy / mayonaise-achtig / beetje uitrekbaar maar niet veel / romig / troebel - WATERY (vruchtbaar) : Waterig / slipperig / glad / nattig / doorschijnend / helder / uitrekbaar / draderig / lijmerig / glibberig / vloeibaar / veel / slijmerig / geolied EGG WHITE (zeer vruchtbaar) : Tussen 2 vingers uitrekbaar als elastiek / dun als water / lijkt op rauw eiwit / stretchy / helder (evt beetje wittig) / trekt draden tussen je vingers / lijkt op zaad / zeer uitrekbaar / zeer nattig / glad / glibberig / overvloedig / glibberig / meer in hoeveelheid / dunnig / wc papier glijdt weg Je kunt het beste meerdere keren per dag voelen, en het meest vruchtbare noteren. (kijk maar eens bij mijn foto, voor de temperatuur-reeks met cervix slijm notatie) P.s het verschil tussen Watery en Eggwhite (buiten de hoeveelheid) is dat bij eggwhite je duim en wijsvinger zover uit elkaar kunnen als dat jij kunt, en het draadje dan nog steeds niet breekt.
Hey meiden, Nu eigenlijk geen afscheiding meer.. Voel wel af en toe prikkeltjes in mijn buik, alsof je voet slaapt zo voelt het een beetje maar dan veel zachter.. Kon ook niet op mn zij slapen omdat ik een soort van spierpijn voelde in mijn zij ter hoogte van mijn navel.. Nu voel ik af en toe (heel licht) steekjes rond de plek waar ik normaal mn ei voel als ik moet ovuleren.. Hoop echt met alle vezels in mijn lijf dat het raak is maar durf er niet te veel op te hopen omdat een teleurstelling dan weer zo hard is.. Ik hoop dat deze week mijn 'klachten' wat duidelijker worden.. Mijn NOD is overigens ook 1 mei Charise! Spannund wiiiiew
mijn NOD is ook 1 mei, en heb ook al sinds een paar dagen na mijn eisprong last van allerlei dingen, nu dus ook de afscheiding. spannend!