Spannend meiden!! (Sanne & born2bfree), Hoop dat we allemaal een knalpositieve test hebben volgende week!! Ik heb ook echt last van buikklachten, net soort ovulatiepijn/menstruatieachtige krampjes, maar dan veeeel lichter. Heel vreemd. Opgeblazen gevoel. En ook afscheiding. Gisteren was het echt sticky, nu meer creamy. Oohhh ik duim voor ons allemaal!!!!
Wel, mijn nod is vandaag en ik heb geen afscheiding... Maar wel duizelig, geuren waar ik absoluut niet meer tegenkan, een wijntje wat ik graag dronk smaakt me niet meer en vanmorgen uit het niets een bloedneus. En steken aan de zijkanten van mn borsten. Als ik niet zwanger ben, neemt mijn lichaam deze keer een geweldig loopje met me! Succes dames! Testze
Pff wat duurt het wachten lang Er is nog steeds activiteit, tintelingen hele kleine krampjes een trekkend gevoel in mn buik Nog niet misselijk o.i.d.
Ik heb al een paar dagen last van witte afscheiding, gister wel het meest.. ook heb ik wel last van kleine steekjes in mijn buik gehad, en nu heel erge buik/rug pijn onderin.. ik ben nu 3 dagen overtijd..
Ladies, Ik kan me bij jullie voegen. Ik heb rond de 12de mijn eiersprong gehad en heb eigenlijk al sinds enkele dagen daarna een romig witte afscheiding. Heb ik normaal gezien nooit na men ei... Dus stiekem hoop ik dat t raak is, maar ik wil me er niet te hard op vastbijten mocht t niets zijn. Heb verder ook zachte boobs en bepaalde dingen lijken me niet echt te smaken + last van maag en lichte verhoging. Maar ja last van maag kan vanalles komen en die verhoging kan eventueel doordat de airco hier zo vreselijk ingesteld staat. Vorige cyclus heb ik echt afgezien! Had zoveel kenmerken van een zwangerschap en ze bleken gewoon mijn lichaal te zijn dat me voor de gek hield. Wat was ik teleurgesteld afgelopen maand. Ben wel blij dat ik deze maand geen pijn heb aan mijn borsten en tepels. Vriend kon er amper naar kijken of ik kreeg al pijn...
hier ook: rond 16 april mijn ei gehad, 2 dagen erna mega veel afscheiding (melkachtig wit niet plakkerig) en nu net moet ik naar toilet rennen omdat het eruit liep.. (wederom wit niet plakkerig) Heb het anders nooit.. jammer dat er niets op internet staat over: bevruchtte slijm! haha nog 1 week wachten dan weten we het.. al denk ik dat mn lichaam me weer voor de gek houd...
ik heb ook allemaal steken overal. Voelde me vanochtend ook al zo misselijk ik dacht misschien honger na wat gegeten te hebben nog steeds misselijk...Ook af en toe duizelig.. 2 april was me eerste dag van me ongi. En ik heb normaal een onregelmatige menstruatie en had nooit last van afscheiding.. Was ook bezig met afvallen zodat ik gwn ongesteld werd. En boem in 1 keer werd ik ongesteld na 3 kilo afvallen. En nu heb ik wel last van afscheiding... 2 a 3 dagen kon ik er draden van trekken . daarna werdt het creamy en nu echt waterig... Ben benieuwd... hoop dat we allemaal een mooie positieve test krijgen.. Maar voor mij is de vraag wanneer kan ik gaan testen..?!?!!?!?!?
Ik heb ook al aant zoeken geweest naar de samenstelling van bevrucht slijm maar vind ook niet meteen een goede uitleg. Helaas... Ik hoop maar dat onze lichamen ons niet voor de gek houden en dat we geen duiveltjes krijgen.
Wist ik dat maar, dat is t probleem...ik heb onregelmatige menstruatie maar ik had echt steken rond de 16 a 17e..Morgen ga ik naar de gyn dus hoop dat ze wat kan zien.!
Zou het daar niet wat te vroeg voor zijn? Ik heb mij ei rond 13-14 gehad en ik moet ook nog wachten met testen...
De gyn gaat niet kijken of ik zwanger bent. Dit is de eerste afspraak met de gyn ivm me onregelmatige menstruatie en omdat we graag nog een tweede kindje willen..dus ik hoop dat ze kan zien of ik een ei heb gehad of ga krijgen
Oww ik dacht al Kan je niet starten met ovuatiesticks? Ik heb het geuk dat ik meestal men ei voel springen...
Heey kelly, Hier nog een met de nod op de 29e! Vannacht toen ik wakker werd kon ik het niet meer houden en heb ik met de extra vroege test toch getest, helaas negatief en dis gewoon nog even afwachten tot nod. Op het ene moment weet ik zeker dat 'to zo is, maar er zijn ook dagen dat ik geen symptomen heb. Gister wel heel vaag; ik was buiten en het voelde alsof ik gewoon ongesteld was geworden, dus toen inkop me werk was Keek ik, maar helemaal niks, alleen veel witte afscheiding. En de rest van de dag ook ongi krampen. Positief blijven!!
Hey meiden, Mijn witte afscheiding heeft een dag of drie geduurd, nu heb ik wel iedere dag rare pijn in mijn buik, soort spierpijn. En krampjes rond de plek waar ik altijd mijn ei voel.. Nog 3 dagen dan ga ik de eerste test wagen.. 1 mei is mijn NOD Hoop het zo Idd positief blijven Divabieb en hopelijk positief testen! Sterkte allemaal!!
ik had ook last van witte afscheiding maar ben 8 dagen later dan verwacht toch ongesteld geworden.. diabolique, een positieve ovu test geeft nog geen garantie dat je ei springt dacht ik maar weet het niet zeker hoor! ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal snel een knaltest in jullie handen hebben! liefs, Loes
Vanochtend getest! Positief, maar wel met een licht lijntje, dus moet nu na 48 uur weer testen = dinsdag 1 mei = mijn NOD.. Super spannend, aan de ene kant heel zeker vanwege alle symptomen, aan de andere kant onwennig en beetje eng Nieuw verschijnsel: zere tepels