Hoi hoi, Ik hoef me niet te schamen ervoor, maar ik doe het toch. 3 dagen overtijd (de 17 was mijn nod, uitgegaan van een cyclus van 28 dagen) is toch reden genoeg om te testen zou je zeggen he? Ik had gezegd dat ik pas over een week zou testen, dat zou maandag zijn, maar ik kon het toch niet laten. De test van Negatief. (nu snap ik ook wel dat ik nog niet uit kon gaan van ook maar enige cyclus omdat dit mijn eerste natuurlijke cyclus sinds 10 jaar is, maar toch...) Nu weet ik dat ik waarschijnlijk, gezien alle andere posts over afscheiding, krampjes en eisprongen waarschijnlijk afgelopen maandag pas mijn eisprong had en dat mijn cyclus daarmee dus ongeveer 42 dagen gaat duren. Dat betekent dat ik maandag over een week mijn nod zou hebben en dat ik dan weer kan testen, maar ik weet nu alweer dat ik dat niet vol ga houden... denk ik... dit wou ik toch even kwijt...
He wat jammer meis....toch maar eventjes kijken hoe dat gaat lopen he? Ben je net met de pil gestopt? Dan duurt het soms even voor je ritme weer op orde is he? Ik deed er in de eerste ronde ook 34 dagen over om ongi te worden, daarna maar 27...
Ja zeker jammer, maar het is nog niet voorbij.. maar eigenlijk hoop ik dat het snel voorbij is, want dan kunnen we echt beginnen... maar dat moeten we dus nog maar zien.. het enige wat er op zit is afwachten... Ik las dat jij ook een nega-test had vanmorgen. Jammer hoor! Ik hoop echt dat je snel een kindje in je buik met je mee mag dragen!
je eerste cyclus na 10 jaar , dan kan ik me je die nieuwsgierigheid wel voorstellen en de hoop maar je lijf zal eerst zijn ritme moeten vinden meis net zo als je hebt bij onpillen de een heeft er meer last van dan de ander ik zou het gewoon aan blijven kijken en denken eerst maar eens een beetje normale cyclus valt niet mee weet er alles van maar om je zelf te beschermen zou ik niet te veel hopen want anders draai je door sterkte en hopelijk komt je lijf snel tot rust en krijg je een regelmatige cyclus
Tnx voor jullie lieve berichtjes... Ik vind het altijd zo fijn om hier ff te komen lezen en kijken en dan hoor ik dat ik niet de enige ben en dat vind ik echt heel fijn. Mijn mannetje wil ook graag kiddies, maar hij is er niet zo heel erg mee bezig, vind soms dat ik wat teveel er mee bezig ben, dus dan vind ik het erg prettig als ik lekker op het forum kan gaan rondstruinen en zien dat er meer mensen zijn die dezelfde dingen tegenkomen tijdens het zwanger willen worden. Dat alleen geeft al veel steun en meer zekerheid. Dit forum is echt toppie!
ja heb ik ook hoor! door hier lekker van me af te schrijven hoef ik ze er thuis niet zo mee lastig te vallen!!
ja he britt, heerlijk!!! Mijn man denkt nu echt dat ik er veeeel minder mee bezig ben. Hahaha, ik hang hier gewoon de HELE dag! hahaha
Ik ook.. eerst kreeg ik steeds te horen "het moet geen obsessie worden" nu hoor ik niets meer. Hij zei wel laatst dat hij het leuk vond dat forum.. Laat hem wel eens iets lezen..vandaar Britt
Inderdaad... maar dan nog deze maand zijn we er voor het eerst mee bezig en dan is het voor manlief best confronterend ineens, omdat het nu echt serieus is, ipv alleen maar: het zou leuk zijn als... Mijn vriendin wil ook zwanger worden... die is helemaal gestresst, vergeleken bij haar heb ik het er bijna nooit over... Ze heeft zelfs voordat ze uberhaubt de eisprong had al twee testen gedaan hihi... Maar goed... Ik vind het erg prettig dat ik hier mijn uitlaatklep gevonden heb
Bij mij vond hij het ook vreemd dat ik opeens elke keer sex wilde en toen vroeg hij een keer aan mij..Is dit sex voor de baby of sex om de sex.. Oei...ja beide geniet er heus nog wel van...haahaaa Britt
Inderdaad dat heb ik hem ook wel duidelijk moeten maken. Heb zowieso wel meer zin sinds ik met de pil ben gestopt, maar toch hij heeft/had steeds het gevoel dat ik het wil voor een kindje. Maar gelukkig is dat ook weer een beetje bijgedraaid.. Maar mijn twijfels spreek ik ook wel uit tegenover hem, zoals dat ik 'overtijd' ben en dat ik dan eigenlijk wel wilde testen, maar dat ik me had voorgenomen om dat pas maandag te doen... en dan zegt 'ie telkens dat ik me er niet zo me bezig moet houden... Ja das makkelijk gezegd wanneer je de hele dag bezig bent met andere dingen zoals werk, maar ik zit thuis met vakantie... dan heb ik de hele dag de tijd om te overdenken wat ik wel of niet zal doen en wat allerlei symptomen kunnen betekenen... Das heel anders!
Oh verschrikkelijk.. Heb ik ook tig keer gehoord "je moet je er niet zo mee bezig houden" Hallo hij kan niet testen of het zo is of er iets in je lichaam groeit... Bij mij ook bijgedraaid.. Had de klusweek in onze vakantie nou daar heeft hij gewoon misbruik van gemaakt..Whaaahaaahaa Britt
Nou dat misbruik is gelukkig niet zo erg hahaha. De mijne is niet zo'n sexaholic (jammergenoeg ) En al zeker niet met dit weer. En op vakantie slapen we in een tentje, dus dat zal ook al niet zoveel worden... maar goed... we zien wel weer... De laatste week van de vakantie zal dan weer klusweek zijn boehoehoe... Ik zie trouwens dat we lekker op elkaars toppic zitten te posten
Klopt zag ik ook net...hi hi grappig Lijkt me juist leuk op vakantie in een tent.. DE BUITENLUCHT...daar heb je ook veel spannende plekjes hoor... Laten we er maar allereerst nog niet vanuit gaan.. ff eerst afwachten hoe deze maand afloopt..Hopelijk goed voor jullie Britt
Dat hoop ik, maar ja de eerste maand... eerst maar es afwachten wanneer hij stopt, mijn cyclus, dus moet wel constant testen ofzow om zeker te weten of ik niet zwanger ben, het kan namelijk twee kanten op... 1. Ik ben zwanger en wordt daarom niet ongi 2. Ik ben niet zwanger, maar ben nog steeds aan het ontpillen en daarom ben ik nog niet ongi Dus ja, we wachten en wachten... Maar je hebt wel gelijk er zijn in de buitenlucht genoeg plekjes, maar in de tent op de camping zie ik nog niet zo zitten hihi
Die twee dingen is tenminste als ik nog niet ongi ben in de tussentijd, daarom zou ik het ook nog niet erg vinden als de komen, want dan heb ik tenminste zekerheid over mijn cyclus, maar ja, volgende ronde kan het weer net zo onzeker zijn... dus liever meteen zwanger
lachen joh..op een camping hoor je s'nachts alles en oh ja geen lampje aan doen in je tent als je wel bezig bent want dan kan de hele camoing meegenieten door je schaduw..haahaaa Wanneer was je gestopt met de pil... britt