witte afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Anoniem01, Feb 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

Sep 6, 2008
    110
    0
    0
    Ik heb ineens last van witte afscheiding, iemand een idee wat dat is?

2. liano

liano Actief lid

Jan 8, 2009
    120
    0
    0
    Geen idee wat het is, maar ik heb het ook gehad!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Is vrij normaal hoor, niks om je zorgen over te maken.
    Ik heb het iedere maand na mijn eisprong.

4. liano

liano Actief lid

Jan 8, 2009
    120
    0
    0
    @Sterre
    ik had het aantal dagen na mijn eisprong.. maar is vanzelf ook weer weggegaan!

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Heb ik ook, net na mijn ei is het erger en naarmate ik richting ongie ga word het minder of gaat het weg. Vorige maand had ik het zo erg dat het in mijn onderbroeken zat en werd het niet minder.
    Ze zeggen ook dat het kan voorkomen als je zwanger bent maar daar zou ik me niet te veel op focussen. Deed ik dus ook afgelopen maand en was niet zwanger.

6. liano

liano Actief lid

Jan 8, 2009
    120
    0
    0
    het leek uiteindelijk eerder of ik in mijn broek had geplast (sorry)
    ik focus me er niet teveel op, al zou ik het graag willen!
    maar heb het paar maanden geleden ook gehad..

7. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

Sep 6, 2008
    110
    0
    0
    Oke niks vreemds dus. Vond het zo appart omdat ik het nooit eerder gehad heb :(

8. liano

liano Actief lid

Jan 8, 2009
    120
    0
    0
    ik zou me er geen zorgen over maken..

9. MissFirdaus

Jan 17, 2009
    24
    0
    0
    He dames,

Heb het vandaag ook gehad. Vond het wel gek, want volgens mijn banner heb ik vandaag mijn eisprong, maar geen symptomen (zoals elatische vocht) maar juiste witte afscheiding. Had paar dagen hiervoor wel bovenstaande symptoom. Zou dit dan betekenen dat ik mijn eisprong iets eerder heb gehad.

Hoop het wel, want heb zondag ochtend voor het laatste geklutst. Sinds zondagavond ben ik alleen thuis, want mijn man zit in het buitenland voor een project. Hoop het echt.

x

10. onsvlindertje

Feb 5, 2009
    6
    0
    0
    maak je geen zorgen rond de periode van eisprong maak je progeston aan
    dit is die witte afscheiding het gaat ook weer van zelf over de ene vrouw heeft er veel last van de ander niet of minder

11. ikkuh26

ikkuh26 Lid

Feb 4, 2009
    94
    0
    0
    zoals ik het gelzen heb, schijnt het zo te zijn, dat wanneer je last hebt van afscheiding dat je eisprong dan op komst is..je baarmoeder gaat dan open zodat zaadcellen beter naar binnen kunnen dringen, en dat daardoor het slijm uit de baarmoeder er dan wat uit loopt (lkkr smerig idee hahaha) maar ja in ieder geval, naar mijn weten betekent het dat je je eisprong dan nog moet krijgen.

anders moet je ff bij de calculator kijken en daar kun je je ovulatie uitrekenen. gewoon een datum opgeven enzo, en dan komt eronder een hele lijst te staan, met wat er elke dag met je lichaam gebeurt vanaf je ongi.

succes

kuzz

Share This Page