Hoi eergister vroeg ik een vraag over hoe oud het vruchtje nou was, vandaag heb ik het vruchtje verloren na een paar uur hele heftige buikkrampen. Het vruchtje op de echo was 6 weken en 3 dagen, maar het vruchtje in de toiletpot was toch wel zo'n 8 centimeter groot. Met 6 weken is het vruchtje toch nog nooit zo groot? Maar wat was het dan nog meer? Het geen in het toilet zag er uit als een klein heel zacht stukje biefstuk, echt vlezig, maar voor de rest zat er niks omheen ofzo. Dus ik begrijp het niet zo goed. Kunnen jullie me misschien wat meer vertellen? Alvast weer bedankt! Jullie zijn top!
Kan het zijn dat er een bloedstolsel bij zat? Dit zien ze ook wel vaker. Dat kan een wat vertekend beeld geven over de grootte en zag je hierdoor niet het vruchtzakje wat om het vruchtje heen zat. Heb even contact met je verloskundige of gynaecoloog om een afspraak te maken om te controleren of de miskraam kompleet was. Lonneke
hoi vandaag een echo gehad en het was niet kompleet. Nou moet ik alsnog woensdag voor curettage. Balen