Kan ik zwanger zijn??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca1986, Oct 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca1986

Oct 11, 2009
    5
    0
    0
    na de geboorte van onze dochter, ben ik weer aan de pil gegaan. Ik slik em nu 3 maand.
    Toen ik op nacontrole kwam bij de gyn zei hij dat ik op het verkeerde moment begonnen was en dat ik voorzichtjes moest zijn en condooms moest gebruiken.
    Ik ben toen wel ongesteld geworden, toen heb ik de pil 2 maanden doorgeslikt nu heb ik de strip op (vrijdag laatste pil gehad) maar sinds begin van de week verlies ik wat bruinig slijm, het lijkt wel of ik moet bevallen (slijmprop)
    Ik heb ook ontzettende honger (geen zoete trek, maar de normale maaltijden) , en voel me soms misselijk....
    Ik weet niet zo goed wat ik met deze situatie aan moet, ik ben nog niet ongesteld, (wat ik anders meestal na 1 dag al werd)

Herkend iemand mijn verhaal?? Kan ik zwanger zijn???

2. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou een testje wagen je kan zeker door je pil heen zwanger raken, het gebeurd niet vaak maar ken wel een paar mensen waarbij het gebeurd is
    liefs en succes

3. ricardolinda

ricardolinda Nieuw lid

Oct 11, 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo beste lezers,

Ik heb een vraag, mijn vriendin is best onregelmatig ongesteld en als ze ongesteld is dan is het maar heel weinig bloed verlies ongeveer 1 week na haar menstruatie heeft heel erg veel kramp in de onderbuik, zelf slikt ze de pil maar ze slikt er nog eens een antibiotica over heen, meestal is het toch zo in combinatie van dat een vrouw dan sneller zwanger kan raken?.
    We hebben het wel eens een paar keer geprobeert dat ze zwanger word, maar op een of andere manier lukt het niet zo, zelf denkt ze dat ze niet vruchtbaar genoeg is, wat denken jullie hier van en zouden jullie ons een advies willen geven?.

Groetjes lin en ric

4. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    met antibiotica werkt de pil volgens mij niet optimaal, maar wio ze dan zwanger worden? dat je zegt dat ze geprobeerd heeft zwanger te worden?
    liefs

5. ricardolinda

ricardolinda Nieuw lid

Oct 11, 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze wil zwanger worden, maar wat wij best vreemd vinden is haar menstruatie's als ze ongesteld is geweest ongeveer 1 week daarna heeft ze enorme kramp in haar onderbuik echt een zeurend gevoel en in haar menstruatie's verliest ze heel weinig bloed en soms na dat haar kuur is afgelopen om ongesteld te zijn dan kan het soms 2 weken duren dat ze pas ongesteld is, wat zou hier de oorzaak van zijn?

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Ik begrijp het niet zo goed.. Ze slikt de pil, terwijl ze zwanger wil worden???

7. ricardolinda

ricardolinda Nieuw lid

Oct 11, 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om eigenlijk heel het verhaal kort te maken kan ze zwanger worden, ze is eerst gestopt met de pil een lange tijd en toen raakte ze niet ongesteld soms sloeg ze wel 2 keer over, nu is ze weer aan de pil begonnen en is haar menstruatie heel anders ze verliest weinig bloed en haar menstruatie's zijn heel ongelijk, m'n vriendin denkt zelf dat ze niet zwanger kan worden op een of andere manier omdat 1 we het al meerdere keren hebben geprobeert en omdat haar menstrautie's niet helemaal goed gaan, wat er nu vooral veel aan de hand is dat is 1 week ongeveer naar haar menstruatie heeft ze enorme buik krampen en dan vooral in haar onderbuik, ze heeft dan geen trek meer in eten of drinken, het liefste wat ze dan wil is even liggen, wat is hier van de oorzaak? zou je mij een advies willen geven?.

Groetjes Ric.

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Zodra je stopt met de pil heeft een vrouwenlichaam soms wel een jaar de tijd nodig om te ontpillen, dus het lichaam moet dan weer helemaal uit zichzelf een cyclus op gang zetten. Dit kan dan wel heel lang duren.

Waarom is ze weer aan de pil begonnen??

Er zijn veel vrouwen die een onregelmatige cylcus hebben en wel zwanger worden, dus dat hoeft niets te betekenen.

Krampen in de onderbuik kan een eisprong betekenen, maar volgens mij kan dat niet als je aan de pil bent?? (correct me, if i'm wrong).. Maar het kan ook iets anders zijn, dat ze bijvoorbeeld last heeft van haar darmen ofzo?

Succes!

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    En een advies, als je echt zwanger wilt worden moet ze stoppen met de pil.. Want de pil zorgt er juist voor dat je niet zwanger word!!

10. ricardolinda

ricardolinda Nieuw lid

Oct 11, 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n vriendin is best een lange tijd gestopt met de pil.
    Maar we hadden nu zoiets van we kijken wel verder wanneer het weer eens lukt het ligt bij haar best gevoelig.

Ze heeft echt na de menstruatie 1 week daar na erge last in haar onderbuik ze heeft nog nooit last gehad van haar darmen of problemen.
    En als ze ongesteld worden dan is het heel weinig om het zo maar tezeggen een soort bruine slijm nooit echt bloed.

11. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou zowiezo stoppen met de pil en dan eens met ovulatietesten gaan proberen om te kijken of er een eisprong plaatsvind

12. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ bianca ik zie dat jouw vraag een beetje ondersneeuwd.
    het lijkt me dat de pil inmiddels veilig moet werken.
    maar door de pil heen zwanger worden kan natuurlijk altijd al is de kans heel klein.
    ik zelf ben aan de prikpil en heeft jaaaren goed gewerkt,nu bestaat de mogelijkheid dat ik zelfs door de prikpil heen zwanger ben geworden. we zullen het volgende week weten....
    als ik jou was zou ik er gewoon een testje tegenaan gooien.
    dan weet je het zeker.

@ ricardolinda,
    ik zou als ik jou/jullie was even een apart topic openen voor jouw/jullie vraag.
    waarschijnlijk krijg je dan meer antwoorden.
    ik zou het ook proberen iets duidelijker proberen uit te leggen en de volledige info geven.
    wel/geen pil gebruik.
    hoe lang gestopt of weer begonnen?
    welke manier geprobeerd zwanger te raken. gewoon of met ovu testen enz.
    en waarom je vriendin denkt zelf niet zwanger te kunnen worden.
    daar word het een stuk overzichtelijker van en kunnen mensen misschien een duidelijker antwoord geven.
    want eerlijk gezegd, snap ik er niet veel van.

13. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    @ricardolinda,

wat n warrig verhaal maar ik zou een zwangerschapstest doen (wellicht is je vriendin toch zwanger nav dat ze niet echt ongesteld wordt)

als de test negatief is, OF aan de pil, OF stoppen met de pil, niet half half..

Nu houd je onzekerheid :(

14. Danique2007

Danique2007 Actief lid

Oct 5, 2009
    170
    0
    0
    Limburg
    Ik dus :D

Share This Page