ja idd mijn handen krieblen ook hoor als ik die testen zie. ik zie trouwens dat we allebeid 10 dagen nog hebben
Ja dat heb ik ook gezien, en ik heb ook al een test liggen Maar ik ben eigenlijk pas gestop met de pil dus die banner zal wel niet kloppen. Maar ik vond ze zo leuk hihihi gr.manon.
ze zijn ook leuk. Bij mij is het ook een gok banner aangezien mijn 2 vorafgaande cyclussen 46 en 40 dagen hebben geduurd en de laatste 33 dagen. Ik ben uitgegaan van 33 dagen aangezien ik mijn eisprong gehadheb eerder en mijn tempo hoog is
O.. ja dat is lasting, nou zo ver ben ik ook nog niet. Volgende maand gaan we voor het eggi En dan ga ik even knokken met die cyclussen hihihi Nou dat word wat zeg nou ja, ooit zal hij wel raak zijn Ik ga doche en mijn bedje op zoeken welterusten. gr.manon.
Ik lees steeds het onpillen en alle kwaaltjes wat je er van krijgt, maar ik heb ze ook. En ik heb geen pil geslikt. Witte afscheiding heb ik ook paar dagen voor mijn menstruatie nog steeds gehad. Groetjes Anna.
Hoi Anna Het kan ook zijn dat je bijvoorbeeld alleen hoofd pijn heb als je stopt met de pil. En dat de rest van de kwalen bij iedereen voor komt die ongesteld moeten worden. Ik was alleen een beetje misselijk en hoofd pijn voor twee dagen en meer niet Ook die witte afscheiding heb ik voor mijn ongesteldheid erg iritant. Maar ook niet elke maand? Dit word de eerste maand zonder pil, en ik heb 1 dag die rot afscheiding gehad. Ik zou het eigenlijk niet weten wat bijj wat hoort hihihi. gr.manon.
Ik heb er nu geen last meer van gehad van die witte afscheiding dus weet ook niet wat het betekend. Liefs, MissPuma
Die witte afscheiding heb ik ook gehad een paar dagen nadat ik een paar weken geleden zo erg de pil ben vergeten. Wist niet wat me overkwam! Had het gevoel dat ik ongesteld was, maar bleek dus wat anders te zijn. Bleh!!! Groetjes, Selma
Hey, Ik bedoelde dat ik dacht ongesteld te zijn door het vieze gevoel wat ik had. Het bleek die witte afscheiding te zijn waar jij het over hebt. Heb verder eigenlijk geen idee wat dat geweest is. Groetjes, Selma
Wisten we het maar he. Dan konden we er iets mee... Bedoel: misschien was het wel een eisprong? Groetjes, Selma
Hey MissPuma, Heb net ff bijgelezen. Spannend hoor! Heb begrepen dat het voor jou ook de eerste ronde is. Dus eigenlijk zijn we nog groentjes wat testen en zenuwen betreft ha, ha. Ben benieuwd of het snel gaat lukken. Alvast veel succes met testen volgende week/ volgend jaar Groetjes Selma