Ga je dan al meteen op je NOD testen MissPuma? Je weet toch nog niet hoe je cyclus is? Want regelmatig zijn met pil, dat is iedereen volgens mij hoor..... Ik zou nog even wat langer wachten met testen, misschien duurt het ff voor je natuurlijke menstruatie op gang is. Zonde van de test, maar kan me voorstellen dat het spannend is hoor Bij mij was het anders. Ben in juli al met de pil gestopt, maar tot oktober hebben we het veilig gedaan...
Ja daar heb je ook wel gelijk in elvira, maar ik kan het denk ik van de spanning niet meer houden hihi...
Nou dan duim ik ook mee! Wie weet! Zelf heb ik nooit wit slijm eigenlijk dus misschien betekent dit toch wel wat. Wel weet ik inmiddels uit ervaring dat je maar beter nergens op kan rekenen en dat je lichaam je echt gigantisch voor de gek kan houden.
Ja dat weet ik dat je lichaam je voor de gek kan houden...nu had ik weer last van witte afscheiding...en het leek wel of er een heel klein beetje bloed bij zat Goed of slecht teken...heb nog geen mentruatiepijn!
Het kan een goed teken zijn natuurlijk!! Zelf heb ik altijd een paar dagen voordat ik ongesteld wordt een licht bloedverlies, dit stopt een paar dagen en daarna wordt ik altijd echt ongesteld.
Tja we zullen wel zien...heb nog nergens last van...! Ga mijn eigen er niet meer druk om maken...(makkelijk gezecht dan gedaan )