Hallo allemaal, ik heb een vraagje , ja eigenlijk 2. Ik heb vanavond een witte substantie aangetroffen in mijn onderbroek, nu hebben we gisteravond een gezellig avondje gehad Kan het nog het sperma zijn wat naar buiten komt ? of is het "de" witte afscheiding Het voelt dik en papperig aan . Heb hier eigenlijk nog nooit geen last van gehad..... Verder is me nog iets opgevallen : Normaal heb ik altijd een paar dagen voor mijn NOD en tijdens mijn ongesteldheid last van diaree, dit kwaaltje heb ik al een meer dan een jaar(dokter zegt dat het geen kwaad kan , spastische darmen wordt het genoemd??).Sinds een paar dagen heb ik daar geen last meer van ,het is nu vast(sorry voor de onsmakelijkheid). Nu loop ik wel 2 dagen voor mijn NOD, haal ik nu iets in me hoofd of zijn dit signalen van een eventuele zwangerschap?
Het zou kunnen dat je zwanger bent je. Even 2 dagen wachten en dan kun je testen Ik ga voor je duimen dat het raak is
hoi allemaal, hier nog geen te zien . Heb ook nog niet getest...durf nie zo goed. wil nog ff wachten, meestal wordt ik smiddags ongi. Ga nu wel iets vaker naar de wc, maar dat is gewoon ter controle of ik ben geworden of niet. Als ik morgen nog niet ongi ben geworden ga ik zaterdag testen.(zeg ik nu , hahahahaha). Ik laat zekers horen hoe en wat,
Ik duim ook mee.... Ik heb trouwens ook witte afscheiding.....en dat met de darmen komt me ook bekend voor....
nee, wil liever van mijn lichaam horen dat t mis is....dit is pas onze eerste ronde,dus t kan bijna niet raak zijn.... Ik wacht het weekend af en dan ga ik zondag testen denk ik....
Hoi hoi allemaal, hier nog geen te zien, heb wel iedere keer last van buikpijn , dus ik ga er van uit dat ze alsnog gaan komen en door moet naar een volgende ronde. Ik ga dus niet testen.