witte afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mammatje89, Jan 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

Oct 10, 2011
    373
    0
    0
    Dames,

ik heb bijna nooit last van afscheiding maar nu 3 dagen wel erg veel. soms voel ik gewoon nattigheid tussen me benen en als ik dan naar de wc ga zit er witte afscheiding in. ook soms als ik op de bank zit is het net of ik het voel lopen, zoooo irritant.

wie weet wat dat kan zijn??

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb dat als mijn eisprong eraan komt

3. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

May 2, 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    ik had dat ook tijdens mijn eisprong maar dan was het wel "rekbaar". ga dan met twee vingers in mijn vagina en haal ze er weer uit en haal ze dan langzaam uit elkaar en dan zie je een beetje draadjes ertussen. Lekker smakelijk hehe ik weet het maar goed.
    Ben nu zelf 7 dagen over tijd en heb het momenteel zelf ook heeel erg maar tis nu niet rekbaar. Nog geen positieve test.
    Had het toen ik zwanger was ook.

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Ik heb er sinds een paar dagen ook last van..
    Ben ook erg benieuwd wat het is..Ik had al ergens gehoord, dat het ook kan zijn als je ongesteld wordt, maar dit heb ik nog nooit gehad.

5. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

Jan 17, 2008
    298
    0
    0
    IK heb ook erg last van witte afscheiding, heb het normaal ook wel maar niet zo veel.
    Ik heb vandaag mijn nod, dus steeds als ik wat voel ga ik naar de wc. Maar het is steeds gewoon vocht lijkt wel. En op de andere moment is het weer heel erg droog van onder..
    Ik begrijp er niks van.

We zullen zien;)

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Ik liep vandaag naar mijn werk en ineens voelde ik heel veel nattigheid tussen mijn benen..De ene keer is het meer dan de andere keer.
    Mijn NOD is pas over 4 dagen...

Daarnaast ook erg last van krampen in bm

@ diaantje: Succes meid. Hoop voor je dat het raak is

7. 2kidsmum

2kidsmum Lid

Nov 17, 2011
    67
    0
    6
    Ik heb er ook last van, denk steeds dat ik ongesteld ben geworden maar nog steeds niets daarvan te bekennen, wel al wat testen gedaan maar die zijn negatief........heel raar.......dus weet het ook niet hoe...of wat....waarom.....

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    @2kidsmum misschien langs dokter gaan? Spannend

9. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

Oct 10, 2011
    373
    0
    0
    Ja ik heb hetzelfde. Testen zijn negatief. Duivels zijn nergens te bekennen..en ook soms dat ik denk, ik ben ongi geworden maar dan is het weer die witte afscheiding... heeeel vervelend...

10. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Same here..! Heb je ook last van buikkrampen?? dat heb ik wel heel erg!!:( Bang dat ongesteldheid gaat komen!

11. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

Oct 10, 2011
    373
    0
    0
    Nee dat heb ik niet. Heb verder eigenlijk nergens last van, Ik wou maar dat ik ongesteld werd, dan wist ik tenminste waar ik aan toe was. Dit is ook echt kl*te zo dat onzekere wachten....

12. 2kidsmum

2kidsmum Lid

Nov 17, 2011
    67
    0
    6
    Tja, en daar zit ik nou namelijk niet zo op te wachten.....niet zo`n leuke ervaring met ze dus wil ze eigenlijk voorlopig even niet zien en spreken. En als het straks niet anders kan zal ik wel moeten hoor, zo is het ook wel....

13. 2kidsmum

2kidsmum Lid

Nov 17, 2011
    67
    0
    6
    Same here..! Heb je ook last van buikkrampen?? dat heb ik wel heel erg!!:( Bang dat ongesteldheid gaat komen![/QUOTE]

Dat heb ik ook ja......meer kramen richting de bm dan....heel laag.
    En af en toe beetje misselijk. Maar bij de andere 2 zwangerschappen had ik al vrij snel (weet niet meer wanneer) pijnlijke borsten maar nu ook nog niet?!

Heb ook gewoon liever dat dan maar ongesteld wordt, dit is echt kl*te.
    Of misschien TE veel mee bezig ofzo? Ligt het daar misschien aan.
    Dagen duren ook zooooo lang heh als je maar wacht op het een of het ander....

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ben nu al zo lang overtijd dat m'n banner zegt dat ik aan een nieuwe toe ben:p zo'n 12dagen..
    Heb ook dat slijm maar net sinds een paar uur ook last van buikkrampen onder in m'n buik.. Wel het zelfde gevoel als dat ik ongesteld moet worden..:(

15. 2kidsmum

2kidsmum Lid

Nov 17, 2011
    67
    0
    6
    @Hilse: afwachten dan maar, hopelijk zet het door.....ben je tenminste uit die onzekerheid en kun je weer verder.

16. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    meiden wat een onzekerhied hier, vervelend!
    T kan zijn dat je cyclus gewoon in de war is.. een mk is niet niks en ook niet voor je lichaam.
    Je cyclus kan trouwens ook gewoon eens anders zijn voor de andere dames hier, ik heb een gehad dat ik pas na 4 maanden weer ongesteld werd.. waarom? geen idee, dat kon de dokter me ook niet vertellen. Had gewoon pas heel laat een ei en 2 weken later ongesteld.
    Ik hoop voor jullie gauw duidelijkheid! het liefst roze natuurlijk:)...

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ook ik vanmorgen dikke witvloed,wel kraak wit.
    Sinds vanavond is hij meer waterig,beetje raar.
    Afwachten maar!!

18. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook last van witte afscheiding, zit inmiddels op dag 59 van de 2e cyclus, hoop niet dat ik ook 4mnd hoef te wachten, ben het een beetje zat, en wil weten waar ik aan toe ben :(

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Hee melanie, bij jou is het goed mogelijk dat je ei eraan komt. Als je vruchtbaar bent, kun je ook last van afscheiding hebben, maar dan is het wel rekbaar.

@2kidsmum: De krampen die ik heb zitten ook erg laag en daarnaast vlagen van lichtelijke misselijkheid. Daarnaast heb ik ook een vol gevoel en mijn tepels zijn heel erg gevoelig..

Onzekerheid is erg vervelend!! nog 3 hele dagen, dan is NOD...Hopen op zekerheid dan!

20. 2kidsmum

2kidsmum Lid

Nov 17, 2011
    67
    0
    6
    @ nonaches: je hebt nog geen test gedaan? je zou al positief kunnen testen 3 dgn voor nod. of ga je braaf wachten? spannend hoor.......zal voor je duimen!

Share This Page