vroege tekenen van zwangerschap?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by onzekerdje, Sep 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onzekerdje

onzekerdje Nieuw lid

Sep 20, 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal...
    ik denk dat ik wel eens zwanger (kan) zijn... heb niet altijd een regelmatig cyclus, maar meestal zo rond 28 dagen. 26 aug eerte dag laatste ongi gehad...11 aug (onbeschermt) "geklust" zoals ik dat wel eens ergens gelezen heb.;) nou heb ik sinds 2 dagen een met vlagen misselijk gevoel, heb zo nu en dan krampen in de onderbuik, last van m'n ogen (branderig gevoel? ) en last van vermoeidheid. normaal zou ik het dus rond zondag moeten worden. Zouden deze tekens nou al een voorbode voor een evt. zwangerschap kunnen zijn? heb bij een eerdere zwangerschap ook al eens het gevoel gehad dat er een buikgriep aan zat te komen en ik daarom mijn NOD niet kreeg....maar toch het gevoel dat het er elk moment aan zit te komen...

2. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

Oct 24, 2011
    321
    0
    16
    Spannend, onzekerdje!!!!!

Ben je al lang bezig met zwanger worden?

Succes!!!:):):)

3. Milan2009

Milan2009 Actief lid

Nov 3, 2011
    495
    0
    0
    Spannend meis.. Hoop het echt voor je :))

4. cindy100

cindy100 Actief lid

Oct 16, 2010
    169
    0
    0
    hai onzekerdje!

grappig, want het lijkt wel alsof mijn verhaal daar staat...
    Dit is onze eerste ronde! willen graag een 2de kindje:)
    mijn eerste dag ongie was 23 aug. wij hebben geklust rond 9 september. mijn cyclus is ook ong 28 dagen, onregelmatig.
    En ik voel me sinds enkele dagen misselijk en moe... ik zou dus ook rond zondag mijn nod moeten hebben. Ik kan eigenlijk niet wachten om te testen. Wilde vandaag eigenlijk bij kruitvat 2 voor 5 ophalen, had gelezen dat je daarmee paar dagen eerder al kon testen.
    Spannend zeg!

Share This Page