Niet heel smakelijk, maar ik heb steeds een witte afscheiding, ik zit natuurlijk helemaal te hopen dat ik niet ongesteld word. 1e ronde en eigenlijk halverwege wat beslist en weet dus niet precies hoe alles zit. Is dit nou een typisch wel of niet zwanger symptoon of.. wat anders? Hebben meer mensen dit gehad en was je toen wel of niet zwanger?
Ik heb het ook regelmatig na me eien word dan ongie. Hoor wel dat de dames die zwanger zijn dit ook hebben maar dan redelijk veel. Succes hoop dat het een goed teken is
Ik heb altijd witte afscheiding na mijn ei. Dit keer had ik echt heel veel (creme, liep er echt uit). En ik heb positief getest op 9dpo. Toen ik niet zwanger was, was het wat minder, en iets meer plakkerig. Verder geen verschil.
Ik hoop zó dat ik morgen niet ongesteld word.. Heb mezelf beloofd daarna morgen dan over een week pas te gaan testen en eerder ook niet halen, anders doe ik het toch. Ik heb ook de hele tijd bubbels in mijn buik. Bij de eerste voelde ik dat als ze de hik had, zo voelt dit ook een beetje..
En heb je al getest? Ik had precies hetzelfde en zwanger. Maar ik had het niet als ik ongesteld moest worden.
Ik lees vaker dat meiden het hebben en het er uit voelen lopen.. maar vraag me dan af of dit dunne witte en vloeibare afscheiding is of iets dikker ?? Ts, ik ben benieuwd of je nog getest hebt? Nienke, gefeliciteerd
Vies praatje... Maarrrr: Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik het ook. Witte plakkerige afscheiding. Het was wel dun, maar plakte ontzettend. Ik kan me niet meer herinneren of dit al zo vroeg in de zwangerschap was, maar voor mijn gevoel vanaf 8 weken ongeveer. Nu is elk lichaam anders dus kan me voorstellen dat er ook vrouwen zijn die dit met 5 weken al hebben of pas veel later. Als je dit normaal altijd na je ei hebt hoeft het natuurlijk geen teken te zijn van een zwangerschap maar zo niet, dan zou het toch echt wel een teken van een eventuele zwangerschap KUNNEN zijn.. Lijkt mij! Ben benieuwd of je zwanger bent...
Nouw.. kan bijna niet missen.. héél stom, we zijn met de eerste ronde bezig en ik weet dus niet mijn laatste keer dat ik ongesteld bén geworden, maar wel opgeschreven wanneer mijn láátste dag was dat ik ongesteld was.. Was vorige maand de 21e.. Dus uitgaande dat ik ongeveer een week, dus de 14e ongesteld was geworden normaal.. Ik heb alleen zó een vrésellijke onregelmatige cyclus.. ik durf niet te testen.. haha.. Ik heb mezelf beloofd, zaterdag is het de 23e, als ik zaterdag nog niet ongesteld ben, dan test ik, dat is de laatste zaterdag van deze maand en dan ben ik dus óver die 21e heen van de vorige keer. Ik moet zeggen. Ik zat gister op mijn paard en dan moet je dus voorover buigen om aan te singelen.. dat lukte me bijna niet terwijl ik normaal dat prima kon doen! Is het toeval.. wat denken jullie, wat is jullie langste cyslus geweest? *Ik heb een héél braaf paardje hoor! Anders was ik niet gaan rijden*
Haha Ano, ik kom net ook terug van stal en heb heerlijk gereden op mijn paardje. Bij mn eerste wel tot week 30 ofzo gedaan. Ga nu wel eerder stoppen denk ik. Ik heb nu ook witte plakkerige afscheiding en op deze manier had ik dat niet toen ik niet zwanger was. Bij mij is het pas sinds een paar dagen trouwens. Ik duim voor je voor een positieve test!!
Dan heb je dezelfde ongesteldheidsdatum als mij (gehad). Bij mij zit er soms wel 7 weken tussen mijn ongesteldheden, maar nu toevallig wel gewone cyclus gehad. Maar ik heb gemerkt wanneer de ovulatie was. Dus twee werken daarna gaan testen. Maar toen wist ik het al. Het is mijn derde, dus ik herkende wat symptomen. Spannend voor je.
Mijn banner klopt niet. Snap er niets van. Ik ben nu 5 weken, 3 dagen. Zou mooi zijn Ano. Wanneer ben je van plan te testen?
Ik heb ook witte plakkerige afscheiding... Al sinds NOD .. En ik heb positief getest vanmorgen... Normaal (niet zwanger) is de afscheiding niet zo wit, meer doorzichtig denk ik.
Ik heb bij mijn dochter tot 4 maanden door gereden op mijn toen 3 jarige merrie die net zadelmak was..... dussuuhh.. hihi Maar zoiets doe ik nu, op mijn 29ste ook niet meer hoor.. Hoe ouder je word, hoe meer je over dingen na gaat denken. Maarree.. ik ben benieuwd.. ondertussen ongesteld geworden of toch al een testje gewaagd.???