Vandaag wordt ik ingeleid! Super spannend allemaal, ben benieuwd hoe het allemaal lopen gaat. Hopelijk gebeurt het snel en hebben we de kleine al gauw in onze handen!!
Succes! En één tip: ga er niet vanuit dat je vandaag gelijk bevalt dan valt het niet tegen.. Ik dacht dat namelijk van wel en het was een tegenvaller dat dat niet zo was! Al hoop ik natuurlijk dat het bij jou heel snel gaat!
Hier ook. Donderdag ingeleid en zaterdag keizersnede. Ts: heel veel succes!! Hopelijk loopt het voorspoedig en heb je je kleintje snel in je armen.
Succes! Half uur na het inleiden begonnen bij mij de weeën en niet veel later braken mn vliezen, het kan snel gaan! Helaas wel weeën storm dus dat was minder hihi. Maar alles is het waard om je kindje daarna fijn in je armen te hebben. Succes!!
Hier 2uur en 50minuten vanaf het starten met infuus en vanaf moment dat mijn vliezen waren gebroken 54uur en 30 minuten.
Lieve meiden! Allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes. Na een hele weeen storm een ruggeprik gehad en uiteindelijk toch nog een KS gehad! Onze prachtige zoon is om 20:37 uur geboren en hij heet Armin en weegt 3868 gram! Wij zijn super trost en blij en gaan nu genieten van onze kleine ventje! Liefsss