ik teste pas voor het eerst één dag na NOD (dacht dat ik niet zwanger was dus had ineens het geduld gevonden om niet te testen) meteen posi hihihi
De eerste keer een week na NOD. Die was natuurlijk binnen no-time erg duidelijk! Bij deze zwangerschap teste ik 1 dag na NOD. Zie mijn album..!
Ik 7 dagen voor nod al. Geen aanrader. Het is erg om te wachten tot je mag testen, maar het is nog erger om een positieve test te hebben en af te wachten of je niet ongesteld gaat worden. De reden dat ik zo vroeg getest heb is omdat ik me heel beroerd voelde en anders naar de dokter zou zijn gegaan.
bij de 1e testte ik 2 weken overtijd positief daarvoor alle testen negatief en bij deze keer heb ik bloedtest gehad in het zh 1 dag voor nod en op nod zelf thuistest positief
1 dag na NOD 3 dagen na NOD 4 dagen na NOD Geloofde het niet zo eigenlijk.... Uiteindelijk gaf de test van MvM toch echt het bewijs... en dat was 13 dagen na NOD... Liefs Chris
Da's wat ! Dus het verschilt gewoon per vrouw, hoe snel degene die HCG krijgt, blijf het maar raar vinden dat de ene dat sneller krijgt dan de andere...
eerste zw.schap 3 dagen overtijd (ik was ziek en wilde ibuprofen en dacht niet dat ik zwanger was maar voor de zekerheid toch maar getest..) 2e zwangerschap 4 dagen voor NOD Liefs, paula