Witte afscheiding..

Discussion in 'Zwanger worden' started by dnc, Feb 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dnc

dnc Actief lid

Feb 16, 2014
    323
    0
    0

Mmmm oke, we willen het zo graag...
    En wil ook zo graag testen maar echt bang dat het te vroeg is..

2. dnc

dnc Actief lid

Feb 16, 2014
    323
    0
    0
    Toen ik wakker werd had ik ook een vieze smaak in me mond..
    Metaalachtig ofzo...

3. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Lastig te zeggen ieder lichaam is weer anders :).
    Ik heb het ook altijd gehad en ook best veel.
    Ik kan me nog herinneren dat ik het ook een paar dagen weinig tot niets heb gehad, maar daarna een paar weken voor ik ging testen weer extreem veel gehad (veel meer dan normaal).
    Heb het nu ook nog steeds wel maar nu weer gewoon zoals voorheen ook wel veel maar niet extreem. :)

Ik weet niet of je er wat aan hebt haha :p.
    Bij mij was de aanleiding om te gaan testen dat mijn vriend vond dat ik extreem veel begon te eten. En ik maar volhouden ach doe ik wel vaker als ik ongesteld moet worden.

4. dnc

dnc Actief lid

Feb 16, 2014
    323
    0
    0

Ben wel meer gaan eten, Eet grotere porties en heb negen van de tien keer eigenlijk nog honger als ik me maaltijd op heb

5. dnc

dnc Actief lid

Feb 16, 2014
    323
    0
    0
    Wanneer kan testen. Heb uiterlijk maandag mijn nod..kan ook za. zijn. Maar hou maandag aan.
    Ik heb test van testjezelf. En kruitvat 2v5..
    Kan ik van de week al testen

6. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Ik zou sowieso na je nod testen, doe ik ook....

7. Steeciaantos

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Haha op die manier zijn wij er in elk geval achter gekomen dat het raak was. :) Dus misschien is er nog hoop voor je :) Ik ben in ieder geval erg nieuwschierig naar je test;)

Maar ik bleek achteraf toen ook al een week over tijd te zijn maar dat wist ik niet omdat ik pas net gestopt was met de pil :)

8. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Nou, je hebt in ieder geval ook ENORME testdrang:D Je bedoelt aankomende maandag of aankomende zaterdag? Ik zou in ieder geval je langste cyclus tot nu toe aanhouden en een dag later dan dat testen. Dus als je langste cyclus 30 dagen was, zou ik op dag 31 testen. Stel dat je nu gaat testen en het is te vroeg, dan ben je teleurgesteld en onzeker. Ook kun je een positieve test hebben, maar zeker voor je NOD is de kans dat het nog mis gaat best groot. Dus dan ben je enorm blij en ga je toch vloeien..

Het klinkt allemaal echt alsof je zwanger zou kunnen zijn, maar probeer geduld op te brengen. Ik bedoel, als je goed zwanger bent, dan ben je dat een dag na je NOD ook nog en heb je meer zekerheid! Zolang je nog niet vloeit, is er hoop:)

9. dnc

dnc Actief lid

Feb 16, 2014
    323
    0
    0
    Ja daar heb je gelijk in, maar het afwachten hè is zoo vervelend.
    Me bobo's beginnen nu ook gevoelig te worden.... Marja vorige keer had ik dat ook en werd ik ongi.... Heb besloten nog ff te wachten met testte Miss tot woensdag en als het me lukt nog wat later..

10. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

Feb 5, 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Ik had toen ik van de 1e zwanger was juist veel meer slijm, voor mij was dat het zwangerschapssymptoom (naast een trekkend gevoel onder in mn buik dat duidelijk anders was dan de aankondiging van ongi en duidelijk grotere boobs).

Ik heb destijds op mn NOD negatief getest en een paar dagen later pas positief (met etos en kruidvat 2v5).
    Ik zou dus even afwachten als ik jou was... Het kan echt vanalles betekenen... Snap overigens dat het moeilijk is hoor! Ik probeer ook heel koel te blijven, maar dat lukt me ook nooit zo goed ;)

11. Steeciaantos

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Hoe is het nu? :)

12. dnc

dnc Actief lid

Feb 16, 2014
    323
    0
    0
    Op zich voel ik me goed.. Nu net wel ff buikpijn..nog steeds een beetje. En moet vaker en veel plassen..
    Voor de rest geen gekke dingen

13. dnc

dnc Actief lid

Feb 16, 2014
    323
    0
    0
    En heb wat meer lucht..laat maar zegge

14. dnc

dnc Actief lid

Feb 16, 2014
    323
    0
    0
    Hoe is het met jou. Jij al een positieve test?

15. dnc

dnc Actief lid

Feb 16, 2014
    323
    0
    0
    En hoe voel jij je..

16. dnc

dnc Actief lid

Feb 16, 2014
    323
    0
    0
    En last van me ogen, maar dit had ik vorige ronde ook..
    Blijft lastig en afwachte

17. dnc

dnc Actief lid

Feb 16, 2014
    323
    0
    0
    Heb ook 1 dag gele plas gehad.. Sorry..
    De gehele dag. Terwijl ik wel genoeg dronk

18. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Wannneer kun je testen dnc? Succes.

19. dnc

dnc Actief lid

Feb 16, 2014
    323
    0
    0
    Ga er van volgende week maandag uit. Hoe is het met jou?

20. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Ik heb donderdag m'n nod. Twijfel zeer hoor. Ik had vorige week duidelijke klachten en deze week is t weer anders. Heb wel weer vage klachten erbij. Ik heb weinig honger mee, dat wat ik eet smaakt een beetje raar naar mijn idee. (Of ik beeld t me in) puistjes boven m'n borsten, borsten zijn groter maar doen wel minder pijn. En ik heb erg vet haar. Ik weet niet of je dit ook kan hebben voor een menstruatie, maar t valt me nu op. Maar ondanks dit heb ik sinds gisteren weer minder afscheiding .... Ik twijfel nog....

Share This Page