Dus morge mag je testen, ik ga duimen voor je. Laat je het weten dan. Ik gister tijdens het klussen Btje pijn in me buik tijdens het stootte..beetje links van me buik. Herkent iemand dit? Of is het niets
Hallo, Ik ben een stressgevoelig persoontje en heb momenteel klachten als buikpijn en tintelingen in mijn benen. Omdat ik de periode voor een zwangerschap heel gespannen ben/kan zijn is het logisch dat de klachten daar ook weg kunnen komen. iemand tips hoe je die spanning kunt verminderen?
Het is nu donderdag.... Nog steeds weinig tot geen afscheiding. Ik weet niet wat ik moet denken. Zoals in mijn vorige berichten, werd ik misselijk toen mijn vriend geurtjes uit probeerde, ben ik wel echt moe. Vaak smiddags al helemaal kapot, af en toe als ik wakker wordt een metaal smaak in mijn mond, tepels worden met de dag gevoeligers/pijnlijker. Heb 1 dag obstipatie gehad, gister juist weer diarree ook buikpijn en eergisteren ook buikpijn. Meer en vaker eten. Sinds gister minder eetlust Nu had ik bij mijn vorige "rondes" had ik vlak voor mijn nod: Supermisselijk, licht in me hoofd, hele week obstipatie, veel eten. Vorige ronde kreeg ik bultjes op mijn tepel deze zijn overigens weer flink aanwezig!! Wat moet ik nu denken.... Wordt er onzeker van... Had za./zo ovulatie gehad. Dus zou dit weekend nod hebben maar hou maandag aan.
Ow en heb flink duidelijke aders over mijn borsten. Eerst waren ze heel licht maar ze worden steeds duidelijker..
Volgens mij kan het bij iedere zwangere vrouw anders zijn met de mate van afscheiding. Zelf vond ik het opvallend dat ik 1,5 week voor mijn positieve test (NOD) afscheiding had. Wilde dan s avonds weer een droge onderbroek aan en dit had ik nooit eerder gehad. Dat was dus toen ik zwanger bleek te zijn maar of dit altijd het geval is, weet ik ook niet. Nu heb ik het nog niet zo en ook ik vraag me dan af of het positief of negatief is. Afwachten is het enige wat je kunt doen. Sterkte!!
Ik test niet omdat ik nog voor me nod zit, en zie dat jevdan vaak negatieve uitslag krijg.. @koekepeertje, normaal heb ik heel veel afscheiding maar na mijn ovulatie na vorige weekend 15/16 februari had ik geen tot weinig afscheiding, had ook hier gelezen dat sommige dit hadden en zwanger waren, en nu heb ik ook dat wat ik hier boven heb geschreven,,, dus ja ik hoop het wel dat ik nu zwanger ben..
Ik heb normaal ook heel veel afscheiding, maar dit keer ook nauwelijks iets. En had vanmorgen, 1 dag voor nod, een positieve test in mn handen! Het is echt bij elke zwangerschap anders! Hoeveel voor je nod zit je nu? Misschien toch maar eens een testje wagen als je al zoveel kwaaltjes hebt!
Nou dat vind ik lastig volgens mijn app heb ik maandag mijn nod.. Maar mijn ovulatie was dus de 15 en dat was op een zaterdag en ze zeggen dat je dan 14 dagen later je nod heb... Dus dat zou zaterdag zijn. Dus ik zit of twee dagen voor me nod of vier dagen..
Ik had ook weinig tot geen afscheiding dus was de hoop ook wel kwijt. Afscheiding komt nu pas in week 6. Vorige zwangerschappen was de afscheiding juist een symptoom van mijn lijf maar zo zie je maar. Ik heb trouwens van mijn tweede 7 dagen na ei positief fetest
Volgens mij zegt de hoeveelheid afscheiding niets. Het gaat volgens mij meer over hoe de slijm eruit ziet. Bij ieder vrouw is het anders. Ik ben nu bezig met mijn 6e ronde om zwanger proberen te worden van ons 1e kindje. Normaal heb ik heel veel uitscheiding, dik en wit. Afgelopen week heb ik weinig uitscheiding, doorzichtig. Ik kan over 7 dagen testen als mijn menstruatie uit blijft. Dus ben beniewd.
Ik hoop het ook echt... Wil al heeeeeeel lang. Maar me vriend wilde nog niet... Dus ik hoop het echt heel erg nu
Heb nu ook af en tie het gevoel van het beurs in 'down under'. Niet hele tijd hoor. Gewoon vlagen. Herkent iemand dit, of komt toch me menstruatie eraan..
Wilde eigenlijk testje doen vandaag, maar na de krampjes kreeg ik onwijs het gevoel van ongi... Ben het niet.. Maar het gevoel zit er wel.. Denk toch maar wachten tot maandag... Ben ook de hele dag onderweg..dus voor de zekerheid maar tampons mee. Had iemand ook dat gevoel en bleek toen toch zwanger te zijn?
Jazeker, dat was bij mij ook een signaal. Ik had het normaal gesproken niet. Maar een dag of twee voor mijn positieve test had ik echt krampjes en een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Dat zware gevoel had ik wel altijd, maar dan echt een paar uur voor ongi. Dan wist ik dat het eraan kwam. Nu kwam het dus niet Wat ONTZETTEND spannend!!!
Owww dat meen je. Gelukkig hoef ik niet gelijk de moed op te geven... Jaa zkr spannend Super bedankt voor je reactie!!!