Ik heb sinds vandaag veel dunne witte afscheiding. denk steeds me ongi eruit komt zeg maar haha maar dat is het dus niet
Even een update voor de mensen die mij berichten gelezen hebben. Had vanochtend het gevoel dat ik ongi ging worden Gelukkig nog niet plaatst gevonden Heb ook niet hele dag het gevoel gehad, meer in vlaggen. Had wel vanmiddag tampon ingedaan... Voor de zekerheid.. Deze was beetje geelig... Dus wacht nog af
Weet nog niet, heb nu ook zoiets nog twee dagen en dan is het maandag.. Dus Miss dat ik wacht tot maandag..maar dat is misschien hè hahahaha
Hahahaha dat is waar. Ben stiekem bang dat ik toch wel nog ongi wordt... Liever dat dan weer een negatieve test... Denk ik Hoop dat het dit keer goed zit. En dat morge of zondag.. Maar ga uit van maandag mij geluk niet meer op kan.. En veel zegge ook wel dat je eerder kan testen. Maar ja dan zul je weer zien is tie bij me eerst negatief en na me nod positief..
Ik kon me niet meer inhouden en ben dus gaan testen.. Negatief alweer:x Wacht nu sowieso tot maandag met weer een test maar het zal wel weer niet. Zoveel symptomen heb ik nu gewoon negatief.. Ik had het echt gehoopt.. Er is nu nog wel Btje hoop, nog geen ongi... Maar ja wel negatieve test... Ik baal enorm..
Bij mij vorige keer torn wist ik niet dat ik zwanger was, testte ik bij tien weken pas positief.. Ik slikte ook gewoon de pil, Miss dat daarom de testen negatief bleef, Dat blijft wel in me achterhoofd... Maar mijn positiviteit is wel ff flink gezakt
Zegt nog niets hoor! Ik had niet goed gekeken wanneer je NOD is, maar ik zie dat je die nog niet bereikt hebt. Dus de kans op een negatieve test dan, zeker als het geen extra gevoelige test is, is vrij groot! Ik heb nooit voor NOD getest, maar moet je je voorstellen dat als je op of na NOD een tuurstreepje hebt, je echt geen streep zult hebben voor NOD! Dus inderdaad, volhouden tot maandag, misschien dinsdag. Ik hoop enorm voor je dat het raak is! Het lijkt er zeker wel op maar ja, ons lichaam kan ons ook gruwelijk voor de gek houden natuurlijk.. Nog steeds geen of minimaal afscheiding?
Ik had het voor m'n NOD ook warm, vooral 's nachts op bed, daarnaast at ik ook heel veel. Dat was de reden voor mij om te testen. Dag voor m'n NOD had ik een positieve test.
Mmmmm. Vanochtend sex gehad.. En had daarna bloed verlies... Heb nu me derde tampon in.. Maar is zit niet veel bloed op.. Herkent iemand dit, weet iemand wat dit is, of ben ik nu gewoon ongesteld..
Tjongejonge, wat spannend. Het kan je ongi zijn, maar het kan ook wat anders zijn. Wordt het niet erger?