Witte afscheiding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Denise88, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    👍 thnx

2. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik heb hier op dit moment ook heel veel wit creme achtige afscheiding.. Had op cyclusdag 14 cervixslijm, dit was ook helder, vervolgens op cyclusdag 22 weer rekbaar slijm maar nu spierwit en nu is het dus dat cremeachtige...

Totaal niet het idee dat ik zwanger ben en zit inmiddels op cyclusdag 27... verwacht a.s. zaterdag m'n ongi.

3. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend seepje

4. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ik momenteel nog helemaal niks... ergens zou ik willen dat ik een symptoom had..
    Vorige twee zwangerschappen ook pas na positief testen lichtelijk misselijk..en gevoelige tepels..meer ook niet..
    Dus het enige wat ik kan doen is afwachten..spannend hoor..

5. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Wat dat afwachten word je gewoon een beetje simpel.

Was ik er heilig van overtuigd dat mijn ongi zou beginnen, maar helaas nog steeds niet.
    Maandagavond en dinsdagochtend wat bruinverlies/slijm gehad en krampen. Nu gewoon niks meer.
    Dus ook hier nog steeds afwachten. :(

6. Ikke2014

Ikke2014 Lid

29 apr 2014
    88
    42
    18
    gehandicaptenzorg
    Haaii Dames,

Even een beetje mee zitten lezen de laatste dagen, maar dit is ook waar ik last van heb. Ik ben nu 9 dagen overtijd en heb al 2 negatieve testen gehad.

Elke dag denk ik weer nu word ik ongesteld maar nog steeds niks!!
    Ja alleen witte afscheiding. Ik heb nu besloten te wachten tot na het weekend en dan ga ik testen ( ik denk dat die test zondag ochtend word!!)

Pfffff

7. marchatjhe

14 apr 2014
    96
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ik ook nog steeds niet ongi.
    Nu ook Krampen in mijn onderbuik.
    Maar test negatief.

@ ikke2014
    Ik denk ook steeds dat ik ongi moet worden.
    Maar dan komt er inderdaad alleen maar witte afscheiding. Ik ga ook zondag ochtend weer testen.
    Spannend hihih

8. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog steeds niks..

Heb wel steeds steekjes rechts onderin mijn buik. Ik ben de laatste tijd nog nooit zo blij geweest dat ik ongi werd. Tuurlijk word ik liever zwanger... Maar dan weet ik dat mijn lichaam wel iets doet.
    Ik denk dat ik toch zo gauw ik ongesteld word een afspraak ga maken bij de ha.
    En ik ga beginnen met efamol pmp

9. Ikke2014

Ikke2014 Lid

29 apr 2014
    88
    42
    18
    gehandicaptenzorg
    Vannacht toch een verschrikkelijke nacht gehad!
    Buikpijn Misselijk niet kunnen slapen en maar denken ben ik nu zwanger of niet.
    Ik durf er niet vanuit te gaan maar ik wil het zooo graag!!

10. Btanja

Btanja Lid

22 apr 2014
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Blij dat dit topic bestaat. Ik zit in het zelfde schuitje. Overtijd, negatieve testen en veel symptomen. Ik ga af en toe toch flink aan mezelf twijfelen. Mijn symptomen:

- Veel afscheiding
    - Opgeblazen buik
    - Moe ( ben normaal heel actief maar gaat nu gewoon niet)
    - Vlagen van misselijkheid (al is dat afgelopen dagen minder)
    - Veel boertjes
    - Vaak naar het toilet
    - Donkere urine
    - Hoofdpijn
    - Vaak gapen
    - Snel geprikkeld/stemmingswisselingen
    - Veel gerommel in mijn buik gehad
    - Af en toe lijkt het net of ik koorts heb, warm gezicht etc.
    - 2 weken lang heel duizelig geweest, nu gelukkig weer over

Het is heel moeilijk om het los te laten als je met zoveel symptomen geconfronteerd wordt.

11. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bah wat is het menselijk lichaam toch vervelend als ie niet gewoon doet wat ie moet doen... ;)

Ik heb ook totaal geen honger.. heb het gevoel alsof ik me propvol heb gegeten (terwijl ik alleen 1 boterhammetje heb gehad) en mijn buik is alleen maar aan het rommelen en borrelen

12. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Ieder lijf is inderdaad anders...

En het is gewoon lastig als mensen zeggen: misschien ben je er wel teveel mee bezig!? Dat klopt misschien ook wel, maar als je iets zo graag wil.
    Wij zijn naar de gynaecoloog geweest door diverse onderzoeken, maar daar kwam niets uit. Dus ik moest op een gegeven moment het vertrouwen hebben dat het goed zou gaan komen.
    Ik had elke maand klachten als misselijkheid, gevoelige borsten, donkere urine, rugpijn, en een opgeblazen buik.
    Dus toen ik de laatste maand geen klachten had, ja eentje... menstruatiekramp, dacht ik: daar komt het weer. En toen juist bleef het weg. Zo raar, ik had echt een waslijst aan klachten verwacht.
    Nu 11 weken zwanger en ik heb nog steeds geen klachten, alleen wat vermoeidheid.
    Het vrouwenlijf zit raar in elkaar :D

Ladies, ik hoop voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger mogen zijn. En ik hoop over een aantal dagen te mogen lezen dat er een aantal dames zijn met een positieve test in hun handen :D

13. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Vergeet niet dat rommelige buik, opgeblazen buik, plopjes, krampen enz ook bij onze darmen vandaan kunnen komen! Je darmen zijn gevoelloos maar omdat je wel gevoel in bm heb enz voel je de darmen wel tegen de bm aan duwen zeg maar.
    Ik was laatst ook helemaal in de war, 2x in de 3de week van de strip de pil vergeten en een week later kreeg ik deze klachten. Zelfs een warm gezicht, stemmingswisselingen en wel nog meer klachten. Ik testen en afwachten, zelfs naar zh voor onderzoeken omdat ik steeds krampen had en dat blijken dus gewoon mijn darmen te zijn.
    Het lichaam kan een leuk loopje met je nemen ;)

14. marchatjhe

14 apr 2014
    96
    1
    6
    NULL
    NULL
    @ ikke2014
    Ik kan je een hand geven.
    Ik heb vannacht ook een verschrikkelijke nacht gehad.
    Dromen, elke half uur wakker schieten, Krampen in mijn buik, twijfelen of ik zwanger ben ja of nee, misselijk, rommelende buik en niet op mijn buik kunnen liggen.
    Pfff ik ben gewoon moe.

@ btanja
    Ook lekker veel symptomen zie ik.
    Waar wij ongeveer ook allemaal mee zitten.
    Het is inderdaad erg moeilijk om het los te laten.
    Ik denk dat veel vrouwen daar last van hebben.
    Maar hoeveel dagen ben je al overtijd?

15. marchatjhe

14 apr 2014
    96
    1
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd :) geniet lekker van je zwanger.
    Fijn dat je niet zoveel klachten hebt.
    Hoop ik ook niet te hebben eigenlijk hihih

Maar ik hoop inderdaad ook snel andere dames tehoren die zwanger zijn, inclusief ik zelf natuurlijk hihih.

16. Btanja

Btanja Lid

22 apr 2014
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag precies een week overtijd. Je slingert heen en weer van nee niet zwanger test is immers negatief en een ander moment denk je weer ja wel waar komen anders al die symptomen vandaan? Ergens schaam ik me er ook wel voor dat ik waarschijnlijk gewoon voor de gek wordt gehouden door mijn eigen lichaam....

17. Ikke2014

Ikke2014 Lid

29 apr 2014
    88
    42
    18
    gehandicaptenzorg
    @Marchatjhe
    Vet irritant he!! Gelukkig ben ik vandaag vrij dus hoop ik zo nog even op de bank te gaan liggen.. Het liefst haal ik nu nog weer een test en ga ik testen, maar ben zo bang voor weer een teleurstelling!! :(

18. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik ben zojuist gestart met de Efamol. Tjonge best grote pillen.
    Omdat ik het niet zo snel kon vinden (en het niet druk was bij de drogist) vroeg de drogisterij eigenaar of hij mij kon helpen. Ik zei dus dat ik iets zocht waardoor mijn menstruatie regelmatiger zou kunnen worden en dat ik zelf gegoogled had en efamol pmp had gevonden.
    Hij verkocht het normaal alleen bij menstruatieklachten en vroeg of ik een heel onregelmatige cyclus had en of het niet beter was dat ik naar een dokter ging :S.... (fijn om in een winkel te bespreken)

naja we zullen zien of het gaat werken

19. Ikke2014

Ikke2014 Lid

29 apr 2014
    88
    42
    18
    gehandicaptenzorg
    Weer 2 predictor testjes gehaald.
    Vanmiddag had ik een klein beetje roze afscheiding, maar dat was 1x.
    Als ik zondag ochtend nog niet ongesteld ben ga ik testen!!

Ik word gek ik heb er vandaag de hele dag aan lopen denken!!

20. marchatjhe

14 apr 2014
    96
    1
    6
    NULL
    NULL
    @ ikke2014
    Ik heb vanmiddag ook even op de bank gelegen en zelf toen niet geweldig geslapen Pfff.
    Ik ga zondag ook testen. Wil ook liever nu, maar ook bang voor een teleurstelling.
    Terwijl ik toch steeds denk dat ik zwanger ben.
    Mja je lichaam kan je voor de gek houden.
    Maar zondag ben ik 2 weken overtijd, dan zal er toch wel iets te zien moeten zijn???
    Mja bij me moeder ook pas na 3 weken..
    Dus Zondag houden we zeker contact he! Hihi

@ btanja
    Ik herken het helemaal, verschrikkelijke tijd is dit.
    Hoop ook voor jou snel een positieve test.

Deel Deze Pagina