@Marchatjhe Zondag hebben we zeker even contact! Maar ik laat waarschijnlijk wel eerder ook nog van me horen! Spannend spannend!
Ik laat ook nog wel eerder van me horen hihih. Zeker spannend! Het liefst zou ik willen dat het morgen al zondag is hihih.
Helaas, ben net ongi geworden. Pfff voel me zwaar k.. Had me er iets teveel op verheugd. Maar kan nu wel verder met de volgende ronde.
Balen! Hier nog steeds niet ongi, wel continu een 'nat' gevoel down there en had afgelopen maandag ontzettende steken in m'n onderbuik... Toen geen acht opgeslagen want dacht 'ach ongi komt bijna' maar na een paar uur was het weer weg en ook niet teruggekomen.... Na het rekenen zou het mogelijk een innesteling geweest kunnen zijn, maar daar wil ik niet vanuit gaan.. Totaal geen klachten namelijk verder, behalve onwijze honger... Ik probeer nog tot a.s. zondag te wachten met testen want gisteren was hij negatief....
@Marchatjhe Flink bale! Maar idd hou hoop en op naar de volgende poging! Ik heb vanmorgen een heel klein stipje bruinige afscheiding gehad. Verder met afvegen niks maar gezien. Hmm zal ik toch ongesteld gaan worden? Of oud bloed? Wat denken jullie? Dit is dag 11 overtijd...
@marchatjhe.. zeker balen maar je kunt nu inderdaad verder met een nieuwe ronde. Hier nog steeds geen ongi te bespeuren
Wat balen meid, had het zo voor je gehoopt. Hier geen afscheiding meer, maar ook nog heen ongi te bekennen.
@ ikke2014 Balen! Maar nu gaan we door voor de volgende ronden. Ik ben bijna van mijn ongi af gelukkig hihih @ lvtje Hoe gaat het bij jou? Nog steeds niet ongi? @ Ankie25 Ik zie een 2e streepje :-D Yeay, gefeliciteerd!
Ik zie ook een streepje, gefeliciteerd!! Hier inmiddels idd ongesteld geworden. Fijn die duidelijkheid Op naar de eerste échte ronde!
Hier helaas ook ongesteld geworden.. maar dat is ook alweer bijna voorbij.. op naar de nieuwe ronde! succes allemaal!