Hallo, In februari is het bij mij mis gegaan. Kreeg oud bloed en na 11 weken zwangerschap was het over. Nu ben ik net 5 weken zwanger. En krijg steeds veel witte afscheiding. Heel dun is het! Is dit normaal? Elke keer als ik iets voel schrik ik.
Herkenbaar. Ik heb zojuist nog een schone slip aangetrokken omdat het leek alsof ik in mijn broek geplast had (wat overigens ook regelmatig gebeurd). Maar het is dus normaal dat je meer afscheiding hebt, zolang het maar geen enorm vieze geur heeft of een rare kleur of dat je andere klachten krijgt zoals jeuk.
Compleet normaal, door je verhoogde hormoonhouding, produceer je meer witverlies. geen reden tot bezorgheid !
Ik heb ook veel last van witte afscheiding, dit heb ik normaal echt nooit, en al helemaal niet zo veel! Er gaat echt een lampje branden van huh dit heb ik nooit gehad.... Mijn zwangerschapstesten zijn alleen nog steeds negatief...
Heb ik ook hoor, en het word bij mij alleen maar erger haha. Geen reden voor paniek. (een beetje vies blijft het wel )