6weken en reuzehonger???

Discussion in 'Eerste symptomen' started by shaann, Aug 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shaann

shaann Actief lid

Jan 3, 2014
    256
    2
    18
    Hoii! :)

IK ben nu 6 weken zwanger en heb continu enorme reuzehonger, raak er best gefrustreerd van.
    Ik geraak op geen enkele manier voldaan, wat ik ook eet.
    Het hongergevoel blijft.
    Deze nacht zelfs om 5 uur opgestaan van de honger, mezelf iets genomen om de honger te stillen en terug gaan slapen.

Hebben nog mensen hier last van?

Enige tips? :(

2. Barbulet

Barbulet Lid

Aug 18, 2011
    80
    0
    6
    NULL
    NULL
    O ja heel herkenbaar. En ik ben ook nog misselijk (gelukkig niet overgeven) maar moet echt iets eten als ik me misselijk ga voelen, anders wordt dat gevoel alleen maar erger en ga ik me zieker en zieker voelen. ik zorg nu dat ik altijd zoute koekjes en ontbijtkoek bij de hand heb. eet ook veel vruchten.

ik wilde iets eten en mn man zei 'ja ik ga zo iets maken' maar dat was niet snel genoeg, ik heb tussendoor meteen iets kleins moeten eten haha

3. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    Ooh ja heel erg herkenbaar! helemaaal moedeloos werd ik ervan.. het gaat nu sinds een week wat beter gelukkig.
    Ik kon eten wat ik wilde en nog na een halfuurtje weer zo erge honger hebben dat ik er van moest kokhalzen.. en bij mij was het ergste van alles niks smaakte me! had echt nergens trek in.. at dus continu tegen mn zin in.

Maar goed daar heb je natuurlijk niks aan ik moet eerlijk zeggen dat er niet heel veel tegen helpt.
    wat ik deed was veel dikke dranken drinken zoals; chocomel, optimel of ontbijtdrink. Dit vult de maag een beetje en helpt mischien.
    Ook heb ik me in die periode niet echt druk gemaakt als ik 3 avonden achter elkaar ongezond at want ik was alang blij met alles wat ik weg kreeg, wees daarin niet te streng voor jezelf.
    Ik heb ook een pak met eierkoeken op mn nachtkastje standaard en een flesje water voor als ik smorgens vroeg erge honger had.

Veel sterkte ik weet echt hoe vervelend het is hopelijk gaat het snel over

Share This Page