Goedemorgen dames! A.s. dinsdag ben ik 40 weken zwanger.. Nu heb ik al 2 avonden op een rij "weeen" Die om de 6 min komen en een minuut duren. Ik herken ze van mijn eerste zwangerschap/bevalling. Beide keren ben ik gaan slapen en was het weg toen ik wakker werd. Nu ben ik vanochtend wakker geworden meet een vreselijk zeurende pijn in men onderrug. Ik kan niet comfortabel zitten, als ik sta voelt het alsof er steken in mijn rechter lies komen en als ik lig kan ik geen houding vinden. Mijn benen voelen zwaar en af en toe een een zeurende pijn in men onderbuik, maar dat is eigenlijk niet noemenswaardig. Afgelopen maandag had ik 1cm en een bijna verweekte bmm. Wat denken jullie, wederom voorwerk of zal dit het begin zijn? Ik hoop het begin anders word ik as dinsdag ingeleid.. spannend!
Nou het is weer wat afgezakt.. Alleen het vreselijk zware gevoel in men benen en breken is er nogsteeds. Maar even kijken wat de avond doet.
inderdaad niet fijn marievs! Maar ik heb in ieder geval het uitzicht naar mijn inleiding as dinsdag. Sinds vanmiddag ook menstruatiepijn dus wie weet! Slopend hoor die laatste weken alleen maar wachten. Je word alleen al moe van je eigen nieuwschierigheid haha!
Heel herkenbaar dat je moe wordt van de nieuwsgierigheid. Weten jullie wat jullie krijgen? Wij wisten het niet. Man wat was ik nieuwsgierig. Oh wat fijn dat je dinsdag wordt ingeleid. Hopelijk is het niet nodig en zet het vannacht door. Als dat het geval is. Heel veel succes .