Witte auto?

Discussie in 'De lounge' gestart door MiekF, 14 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziva15

Ziva15 Lid

29 jan 2016
    60
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier ook een witte auto gehad. Je moet het veel vaker wassen.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Wij hebben een witte gehad en we krijgen binnenkort weer een witte. We hebben ook nog een zwarte auto. Ik vond het wel meevallen hoor met die witte auto, anders hadden we er niet nog een keer voor gekozen.
    Op die zwarte zie je ook genoeg.

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.106
    113
    Hier ook een witte auto gehad en ik vond het wel meevallen. Maar wij wassen de auto's sowieso wel regelmatig

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik heb nu een witte maar nooit meer :p
    ik ben ook niet zo'n trouwe wasser, en als ik al was ga ik door de wasstraat (appartement, parkeerplekken "ver" weg) dus maakt het lastiger om thuis te wassen).

maar ik heb last van een erg vervelende zwarte aanslag op mn motorkap....die met zelf wassen wel grotendeels weggepoetst kan worden (hard boenen), maar door de wasstraat sowieso niet...

buurtbewoners hebben ook een witte, auto is ongeveer even oud, maar hun hebben het niet. wellicht poetsen hun de auto vaker (denk t wel gezien die auto vaker schoon is dan de mijne haha) of rijden vaker door de wasstraat ;)

grijze auto's zijn nog t best te behappen geloof ik qua wassen enzo, zie je t minste vuil op ;) mn man heeft een grijze en dan valt t amper op als ie smerig is

mijn witte dinkytoy oogt in elk geval erg snel dof en lichtgrijs i.p.v. glimmend wit ;)

5. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Ooit was er een onderzoek dat witte auto's het minst betrokken waren bij ongelukken. Dit omdat de witte kleur erg opvallend was in tegenstelling tot andere kleuren. Totaal niks te maken met wassen natuurlijk, maar wit heeft dus blijkbaar voordelen :p

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Hier ook witte auto mijn man
    is net zo schoon vies als mijn rode.
    T is maar wat je belangrijk vind

7. Luja

Luja Niet meer actief

Ik heb een witte auto die vaker lichtbruin dan wit is :D ik vind de wasstraat zo zonde geld dus is t mijn vuilnisbakkie op wielen. Als ik weer een auto neem ga ik voor een andere kleur, op wit zie je echt alles helaas. (Maar als je dan eindelijk eens naar de wasstraat gaat dan is hij wel schítterend schoon :D )

8. MiekF

MiekF Actief lid

5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed om al jullie ervaringen te lezen! Heb nu wel een beetje een idee hoe het zit. En denk dat ik toch beter voor een andere kleur kan gaan. Ik zie onszelf namelijk niet elke twee of drie weken naar de wasstraat gaan maar zou het ook weer niet fijn vinden om met een zichtbaar vieze auto te zitten... Die twee dingen gaan niet samen met een witte auto begrijp ik uit jullie ervaringen!

Deel Deze Pagina