Wij zijn op zoek naar een witte babykamer voor een leuke prijs. Het liefste kast, commode en ledikantje. We hebben nu een kleurrijk kinderkamertje voor Giovanni, maar daar ben ik heel erg op uit gekeken en deze valt ook niet te schilderen, omdat daar een speciale lak tegen beschadiging opzit Nu wil ik dus graag een wit babykamertje. Wie o wie, heeft er nog een kamertje staan voor een leuk(e) prijs(je)? Hoop dat ik reacties krijg. Liefs lianne
hallo, Mijn schoonzusje heeft een witte baby kamer te koop voor weinig witte mdf baby kamer : twee deurs kledingkast 1 hang en 1 leg gedeelte Ledikantje met matrasje commode met plank voor er boven te hangen evt. nog hemel standaard Kosten zover ik begreep 150 eurie maar moet je maar even vragen Neem anders even contact met haar op voor verdere info www.jennynaiyo06@live.nl Gr. Cat
Okee, ik was al bang dat ik geen reactie kreeg. hahaa. Ik laat het straks even aan me vriend zien en dan neem ik inderdaad even contact met dr op. Jij alvast super bedankt!!