Hoi dames, Wat vinden jullie van dit schema voor een baby van 7 maanden? 07.30: borstvoeding *ochtendslaapje* 10.30: flesje 200ml met pap + boterham 12.30: fruithapje + paar slokjes water *middagslaapje* 15.30: borstvoeding 17.30: warme maaltijd + paar slokjes water + soms toetje (yoghurt) 19.30: flesje 200ml met rijstebloem
Ziet er opzich goed uit. Ik vind het alleen niet zo logisch dat je om 10.30 een fles en boterham geeft en om 12.30 fruit, hier was dat omgedraaid, maar is maar net wat je zelf prettig vind natuurlijk (en je kindje). Oh ja... en hier was de voeding van 15.30 al vervallen met 6 maanden, maar lijkt me geen kwaad kunnen dat hij/zij die nog krijgt, zeker niet met borstvoeding, is weer mooi meegenomen!
Thnx voor je reactie! Na de borstvoeding van half 8 gaat ze meestal gelijk weer slapen. Dus de voeding van half 11 zie ik als ontbijt, vandaar het flesje en de boterham! Ze krijgt nu nog 4 hoofdvoedingen, 2 flesjes en 2 keer de borst. Haar gewicht is ook wat aan de lage kant (6,5 kg nu) dus ik hou het voorlopig nog even zo.
Haha oke, dus jouw dochter bruncht gewoon elke dag. Joh, als dit voor jullie goed werkt is het toch prima?! En zeker met een wat lager gewicht, zou ik zeker de voedingen zo houden.