Iemand toevallig al ervaring met de witte bikini's van H&M? Heb er een thuis liggen maar ik twijfel altijd een beetje bij de keuze voor een witte bikini of niet, ben gauw bang dat die doorschijnt.. Het boven stukje schijnt niet zo snel door denk ik omdat er zo'n cup vorm in zit. Hij is wel erg leuk!! Wat vinden jullie van een witte bikini?
M'n beste vriendin heeft een tijdje een witte bikinie gehad, stond heel mooi (zeker als je al een beetje gebruind bent) scheen niet door, maar werd wel snel lelijk van zonnebrand en gewoon wassen.. Door de zonnebrand van die lelijke gele vlekken due mijn kids ook wel eens oo hun kleding krijgen in de zomer
Ik heb er 1 van de h&m, schijnt niet door er komen ook geen vlekken op. Staat inderdaad erg leuk bij een wat bruinere huid, maar ik draag hem ook begin van de zomer . Ik heb de bikinie al een paar jaar en is nog prima!
Ik had er 1 van de h en m en nu ook een witte staan erg mooi op een gebruinde huid en die van mij schijnen niet door.
Meerdere gehad! Als hij gevoerd is ( en je niet een grote bos haar hebt ), schijnt hij niet door! Die gele vlekken van de zonnebrand had ik inderdaad ook. Voor zover het kan eerst smeren en dan bikini aan maakt wel verschil. Anders transparante spray oid...