Ben benieuwd wat de ha zei.. sins een paar dagen heeft mijn zoontje ook af en toe witte uitslag op de binnenkant van zijn lipjes..
het was idd spruw, en ik heb een drankje gekregen waar ik haar mond mee in moet smeren, dat wordt echter nog een hele opgave! maar de spruw was niet in dusdanige mate dat het haar pijn deed en dat hoeft dus ook niet altijd. ik vroeg de ha nog naar besmettingsgevaar en dergelijke maar daar deed hij niet moeilijk over. Ik hoef niet iedereen apart in te lichten en dergelijke, ook geen nieuwe spenen te kopen en haar zus hoeft zich ook geen zorgen te maken over besmetting. Gelukkig maar! Ik heb net het drankje gehaald en binnen 6 dagen moet het over zijn. ook zonder drankje gaat spruw vanzelf over, dit staat ook op internet. Hij zei dat het een schimmel was die iedereen bij zich draagt maar bij de ene wel komt en de andere niet. net zoals aften in je mond in plaats van de griep krijgen. dat heb ik zelf namelijk altijd! al met al valt het dus reuze mee en ik ben er weer gerust op! Iedereen nog wel bedankt voor de reacties!