Witte bloedcellen gevonden in urine, geen blaasontsteking.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Loes83, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hoi,
    Ik had vorige week een vreemd gevoel/pijn in mijn onderbuik. Voor mijn zwangerschap nooit blaasontsteking gehad, maar dacht laat ik mijn urine eens nakijken. Later op de ochtend te horen gekregen dat er inderdaad witte bloedcellen gevonden zijn en dat het op kweek gezet word. Dag later kon ik terug bellen.
    Vrijdag gebeld, ik vraag naar de uitslag: alles goed zegt ze! Ik zei huh? Ik heb jou gister aan de telefoon gehad en toen zei je iets anders.
    Ja klopt zegt ze, er zijn witte bloedcellen gevonden, maar is geen blaasontsteking.
    Daarmee was het klaar.
    Klachten zijn er nog. Inmiddels weet ik ook dat het geen zwangerschapsvergiftiging is.
    En daarmee is het klaar..... ga maar lekker naar huis, het zal er wel bij horen bij jou.

Kan het niet ook met afscheiding ofzo te maken hebben (daardoor witte bloedcellen) of schimmelinfectie? Of iets anders misschien? Iemand wel eens gehad.
    Ha zegt niet verder te kunnen helpen, tenzij ik koorts etc krijg.

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik loop ook al vanaf week 19 met spoortje witte, spoortje rode bloedcellen én eiwitten in urine. Onverklaarbaar. Zelfs doorgestuurd naar internist maar die weet het ook niet. Bloedwaarden zijn goed. Mijn albumine gehalte in bloed is wel te laag.
    Hou ook veel vocht vast. Wordt daarom ingeleid met 38 wk.
    Heb nu trouwens wel een blaasontsteking maar nu was er ook nitriet gevonden.
    Wordt na de zwangerschap verder gecheckt bij de internist of t dan weg is.

3. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik ben ook al vanaf 7 weken bezig met mijn blaas. Voorheen nooit last van gehad.
    Er word door de ha nu gezegd dat ik er maar mee om moet leren gaan, maar het is nog 11,5 week.
    Donderdag ochtend naar de vk.

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    De kleine lijkt er geen last van te hebben en ik verder ook niet dus laat ik het maar even.

5. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier worden er ook altijd wel witte bloedcellen gevonden in mijn urine, terwijl het verder wel schoon is (zelfs na kweek).

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier ook. Ook geen zw.schapsvergiftiging. Vk zei dat het dan inderdaad door vaginale afscheiding komt

7. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hebben jullie het dan over eiwitten of witte bloedcellen want daar zit wel verschil in natuurlijk.

8. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Bij mij gaat het over bloedcellen.

Deel Deze Pagina