Hoi Allemaal, Ik merk net dat mijn 3 maanden oude dochtertje een witte harde bobbel aan de zijkant van haar tandvlees heeft zitten. Ze is een beetje zeurderig als ik er aan zit. Het lijkt me geen tandje omdat ze zo jong is en omdat het aan de zijkant zit ipv aan de bovenkant. Ik heb er even een foto van gemaakt. Iemand enig idee wat dit kan zijn? mvg, Iman
Lijkt me toch een tandje hoor! Hier begonnen alle tandjes aan de zijkant of voorkant van 't tandvlees ipv recht er boven op.
mijn zoontje heeft aan de zijkant ook een witte bobbel, tandje dus sinds hij 3 maanden was.zijn tandje zat aan de zijkant van de voortand . Het is zeker een tandje wat ik op de foto kan zien. Over een paar maanden als zij wat gegroeit is verschuift het tandje naar boven.
Tandje! Bij mijn zoontje dacht ik ook vaak dit komt nooit goed, kwamen ook aan de zijkanten door. Ze is er vroeg bij
gelukkig maar, dat stelt me echt gerust. ik maakte me echt zorgen. bedankt voor jullie reactie. ze is er inderdaad erg vroeg bij, daarom dacht is dat is vast geen tandje. mijn oudste heeft dit nooit gehad tijdens het doorkomen van de tandjes maar die kreeg ze ook heel wat later.
Grappige plek om eerste tandje te krijjgen. Lijkt wel hoektand of kies ? Hier ook heel lang een wit bobbeltje gehad op het tandvlees wat het was geen idee. Ook geen last van gehad.
Volgens mij geen tandje hoor! Mijn meisje had het vanaf twee maanden en pas met 5 maanden was het weg! Het zag er precies zo uit, voelde heel hard en ook aan de zijkant. Bij cb zeiden ze een soort vetbultje vd melk.
Bij mij ook! Fem had dit in dr bovenkaak zitten waar onze eerste kies zit. Was heel hard en ze kon er flink hard mee bijten. Na 2 mnd was het weg
Is geen tandje hoor! Kom even niet op de naam nu, maar je hebt er een naam voor.. Mijn dochter had het ook, op haar gehemelte. Gaat vanzelf weer weg. Zoek maar eens op google, kom je het vast tegen, ook met vergelijkbare foto's! (Zit op mn mob, dus lastig knippen en plakken voor je)