Gezocht , Bekkenband maat l/xl of 42 / 44 ongeveer Wie heeft er 1 liggen en doet hem weg ? Ik vind ze namelijk erg prijzig voor de paar maanden die ik het nog nodig heb . ik heb een maat l anita liggen maar deze is door 3 zwangerschappen en wassen erg krap geworden denk ik , helaas
Hoi, Ik heb er nog eentje! Maat L. je mag hem overnemen voor 10 euro exc. verzenden (past wel in een envelop, hoor). ik heb hem maar een paar keer gebruikt. Ik hoor het wel Groetjes!
Zoek je een bekkenband of een buikondersteunende band? Ik heb nog wel een echte bekkendband liggen, pb maar
dank je , ik zoek een bekken band . ik wacht nog even op Kuipersl ,ik laat nog weten wat het geworden is
upje Ben nog steeds zoekende !!! hoop er nu snel 1 te vinden mijn band is trouwens een Sje niet een L zoals hierboven vermeld vandaar ik hem niet past . ik zoek dus nog steeds een band ter verlichting van b.i. wie o wie , ik weeg nu ongeveer 77 kg vind de maat erg moeilijk . heb een kleine maat 42
Ik heb er nog 1 liggen, doe maar even een pb als je nog belang hebt. Het is een maat L. Ik heb kledingmaat 44 en zat prima.