Vanaf waneer mogen kleintjes wit brood hebben ? en een wit broodje ( pistolet ) of stokbrood Wij gaan namelijk barbequen en ik vind het zielig als hy er dan maar wat bijzit
Ik weet natuurlijk niet hoe oud je kindje is (ivm de korst) maar hier hebben we er nooit een probleem van gemaakt als er eens een keertje witbrood gegeten werd/wordt. Dus ik zou het gewoon lekker geven Groetjes anita
Kylian kreeg toen ook wel eens stukjes stokbrood, vaak at hij het binnenste eruit en de korst werd vakkundig gedeponeerd voor de hond. Veel plezier met de bbq. Groetjes Anita
on topic...de kleine gewoon het binnenste uit een stokbroodje geven of gewoon iets anders wat hij wel mag, zodat hij toch "mee doet' en er niet "zielig" bij zit gr.smoekie
Hy heeft gisteren gezellig mee gedaan met een stukje stokbrood en heeft er van genoten groetjes nancy
Een keertje wit i.p.v. bruin is niet zo erg hoor. Bruin wordt geadviseerd omdat ze dan meteen voldoende vezels binnenkrijgen, maar een keertje afwijken is geen ramp 'k Had het zelf nu nog niet gedaan, i.v.m. gluten in brood kregen ze dat pas vanaf een maand of 8 hier, maar fijn dat het gesmaakt heeft!
Ik moest altijd bruin brood eten. Toen ik ouder werd moest ik altijd brood halen bij de bakker, heel vreemd maar vaak was dan het bruine brood op en moest ik wel wit meenemen 8) . En als mijn moeder meeging en het werd toch bruin dan propte ik het brood onder mijn snelbinders van de fiest en had iedereen miniplakjes . Groetjes Anita
Als je dan maar op een andere manier aan je vezels komt. Anders kun je wel je leven lang last hebben van je spijsvertering. Opgeblazen gevoel, verstopping enzo. Dat gaat vaak over als witbroodeters eens per dag een schijfje bruinbrood eten.
die krijgen de kids altijd mee naar school...zij "denken" wit te eten, maar tis eigenijk "bruin"... tja je moet wat he om je kids te "foppen"
ja want anders halen ze vast hetzelfde geintje uit als ik vroeger altijd deed Gelukkig heeft Kylian het allemaal nog niet zo door, die eet gewoon het brood dat ik hem voorschotel Groetjes Anita
Hier ook altijd het 'witbrood'van bleu band, lust echt geen bruinbrood jakkes, maar van wit brood alleen krijg ik buikpijn. vind dit brood ideaal! Jesper geniet wel lekker van zijn bruine broodje, ik hoop dat hij altijd zo'n makkelijk eter blijft. Niet zoals zijn moeder dus haha.