Hallo moeders en bijna moeders. Ik ben Zina en ik ben 21 jaar. Mijn vriend van 23 en ik hebben sinds een week terug een besloten geen condoom meer te gebruiken. Daarvoor gingen we wel al wat slordig met condooms om, maar we hebben toen een test gedaan en die was negatief. De dag daarna werd ik ongesteld, wel een beetje minder als anders zonder buikpijn. Ik ben daarvoor al 2 maanden gestopt met de pil en andere kind onvriendelijke medicijnen. nou denk ik dat ik zwanger ben terwijl het (denk ik) niet zou moeten kunnen. We hebben afgelopen vrijdag op de eerste dag van mijn ongesteldheid voor het eerst geoefend. En nu voel ik me al 2 dagen een beetje raar. Ik ben heel erg duizelig, alles ruikt heel sterk, ik ben heel raar misselijk de hele dag door, ik nam 3 happen eten en moest overgeven uit het niets net alsof me maag het niet wou hebben, ik ben best moe, me lichaam lijkt wel 10 kilo zwaarder, me baarmoeder doet pijn waar me eierstokken zitten, ik heb honger maar wat ik ook eet ik krijg geen vol gevoel, ik voel me heel onrustig, de hond doet opeens heel rustig tegen me, ik heb spierpijn in me benen en rug en me vriend is er heilig van overtuigd dat er een jongetje in zit. wie kan mij helpen?
Hoi Zina, Welkom op Zw.pagina. Leuk dat jij en je vriend voor een kleintje gaan. Zoals je ziet zijn wij al een tijdje bezig, helaas zonder enig resultaat, maar we gaan gewoon verder. Ik denk dat je lichaam je een beetje voor de gek houdt. Volgens mij is het namelijk niet mogelijk om zwanger te zijn/raken als je op de 1e dag van je menstutatie (dus de 1e dag van je cyclus) klust. Maar je weet maar nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. En mss is het wel geen menstuatie geweest maar bloed van je eisprong of innesteling. Helaas moet je nog even geduld hebben....Maarja, 95% van proberen zwanger te worden is geduld hebben en wachten....In elk geval als je net gestopt ben met de pil, kan je lichaam nog wat last hebben van "ontpillen". Je zal er hier naar mate je wat langer meegaat, lezen dat veel meiden last hebben van zwangerschapskwaaltjes, terwijl ze niet zwanger zijn of nog maar net van de pil af zijn. Desalniettemin hoop ik natuurlijk dat je zwanger bent of snel zal zijn.... Heel veel plezier hier en suc6 met zwanger worden... Liefs Kweb
Welkom op zw.pagina, Ik denk dat wat je voelt toch ontpillen is hoor, want als je klust (oefent) op de 1e dag van ongie dan kun je niet zwanger raken. Althans ik heb er nog nooit van gehoord. Ook kan na pilstop je cyclus en menstruatie veranderen. succes met zwanger raken
Ik sluit mij aan bij de bovenstaande dames, het is niet mogelijk om zwanger te raken op je eerste dag van je cyclus. Wens je veel succes met zwanger raken!
kan het niet zo zijn dat het een innestelings bloeding is geweest en je tevroeg hebt getest? weet niet hoelang geleden je een test hebt gedaan?? ik vind het allemaal wel erg na een zwangerschap klinken. Ook huisdieren kunnen het aanvoelen. dus nog ff spannend of je al niet zwanger was en te vroeg hebt getest. Mocht je test wederom negatief zijn dan houdt je lichaam je dus echt voor de gek. ( welkom bij de club, want dat overkomt vele van ons)
Op de eerste dag van je ongesteldheid sex hebben en zwanger raken is denk ik niet mogelijk. Maar het kan ook innestellingsbloeding zijn, wat je schrijft wel dat je al 2 maanden gestopt bent met de pil en slordig met het condoom omging. Dus dat zou kunnen. Wanneer heb je voor het laatst getest? Anders zou ik nog eens testen. (kruidvat 2 voor 5 euro zijn goed!) Blijft het testen negatief na een tijdje en je houdt je klachen , dan zou ik even bij de huisarts langs gaan. Succes ermee! Ik hoop voor je dat het raak is!
Ja meestal is de eerste tijd dat je lichaam gaat ontpillen, maar met testen dan weet je het zeker. Succes meid.
nou ze heeft al vaker onveilige sex gehad dus het zou kunnen hoor dames!! Maar het kan net zo goed zijn dat je lichaam effe door de war is... Over een paar dagen weer testen!!! Dan zou je als je zwanger bet positief moeten testen meid!!
.. je bedoelt dat je denkt dat je zwanger bent omdat je eergisteren hebt gevreeen op de 1e dag van je ongi??? en dat je nu al deze dingen voelt???? sorry hoor, ik weet niet zeker of ik je serieus moet nemen maar misschien is het handig om, als jullie voor een kindje willen gaan, je even wat in te lezen in hoe het allemaal werkt in je lijf. je ei (dus wanneer je zwanger kan worden) springt ongeveer in het midden van je cyclus. zwanger worden op de dag dat je ongi wordt (je lijf de boel weer ' afbreekt' inclusief je ei) kan dus echt niet. en als je 2 dagen geleden sex hebt gehad zou een eventuele innesteling (gemiddeld 5 a 10 dagen na je eisprong) nog niet geweest zijn. laat staan dat je om zwangere redenen nu al kan voelen wat je voelt..
Ze hebben eerder al onveilige sex gehad dus het kan wel hoor...vindt het een beetje raar om nu zo te reageren tegen iemand. En dan bedoel ik de andere forunleden hier. Niet iedereen weet gelijk hoe het allemaal werkt hoor dat wist ik ook niet precies toen wij net gestopt waren met de pil. Dit forum heeft mij veel geleerd, ik hoop dat je hier ook iets kunt leren meid. Kijk het is een beetje naief om nu al te denken dat je zwanger bent maar als jij niet goed weet hoe het nu allemaal zit snap ik het best! Hoe is het nu?
ik sluit mij aan bij de mening van de minderheid hier.. ik denk ook dat 't best 'n innestelingsbloeding geweest kan zijn. Die bloeding was 2 dagen geleden als ik 't goed lees. Ik zou dan nog eens 'n testje doen over 10 dagen of zo.. ik zou nu niet meteen opnieuw testen. Je klinkt best zwanger hoor! en blijf maar gewoon lekker klussen laat je even weten wat 't uiteindelijk bleek te zijn? En moest 't nu niet zo zijn, dan alvast heel veel succes met zwanger worden!
wat bedoel je met ' zo te reageren '? volgens mij heb ik de TS al heel wat proberen uit te leggen. maar ik mag best zeggen dat ik het amper kan geloven dat als iemand 2 dagen nadat ze sex heeft gehad op de 1e dag van haar ongi, ze denkt dat ze wellicht zwanger is en met name al die dingen voelt. en de raad, je wat in te lezen is de beste raad die ik kan geven. want kennis=macht en meten=weten. en als ik dat niet mag zeggen, dan zeg ik sorry voor mijn mening/eerlijkheid! want ik hoop voor iedereen die het wil dat ze snel zwanger is, ....en blijft! (motto 2010)
Ik ben het met cindy eens... ik wist in het begin ook niet dat je alleen rond de eisprong zwanger kon raken en dus vond dit forum ook heel prettig.. (ik heb er veel van geleerd). En het zou inderdaad makkelijk kunnen dat je al zwanger bent.. (kleine kans, maar het kan).. En dan inderdaad niet van deze maand, maar vorige maand ofzo, zeker als je niet zo netjes met het gebruik van het condoom was. Nou succes en laat het even weten!!
@Klingel, ben het met je eens.. @de rest Dat het eventueel een innestelingsbloeding geweest kan zijn begrijp ik ook maar ze doelt er volgens mij op, dat ze de 1e dag van cyclus sex heeft gehad en daarom zwanger denkt te zijn....wat dus eigenlijk niet mogelijk is. Dat ze eerder slordig met condooms om zijn gegaan ja dan kan het wel maar daar kan ze alleen zekerheid over krijgen met een test. Als het al een innesteling geweest is dan zou ze over een paar dagen kunnen testen. En over "de kwaaltjes klinken goed" dit had ik ook toen ik aan het ontpillen was, maar was toch echt niet zwanger Als je stopt met de pil en begint voor kindjes dan kan je lichaam je echt goed voor de gek houden, trouwens ik ben nu bijna 4 jaar bezig en mijn lichaam houd me soms nog voor de gek....
wij zijn nu bijna 4 maanden bezig maar ik leer elke dag weer nieuwe dingen. Mijn lijf heeft mij ook al goed voor de gek gehouden. De eerste maand had ik hele grote borsten ( lees 2 maten groter dan normaal), misselijk enz. Zelfs mijn zusje ( die ziet dagelijks zwangere mensen) was van mening dat het bijna niet niet zo kon zijn. Dit is ontpillen. ik heb er best wel even last van gehad. Elke maand zo'n 4 dagen voor dat ik mijn nod heb denk ik weer dat het zover is. Blijven hopen is het enige wat je kan doen toch!!
Hey Zina, zoals anderen ook al schreven: van die keer klussen de dag voor je "ongesteldheid" kan je niet zwanger geworden zijn. Wel kan je eerder zwanger geraakt zijn en dan zou het niet gek zijn dat je al die kwaaltjes hebt, en dan zou die bloeding een innesteling geweest kunnen zijn. Het ontpillen is ook zeker een goede verklaring. Ook ik heb daar echt wel last van gehad (en nog steeds). Laat even weten als je weet of je al dan niet zwanger bent????
maar ze schrijft toch niet perse van die ene keer?! Vindt alleen dat er soms op dit forum kleinerend gereageerd kan worden vindt ik jammer. Wij zitten hier al langer op dit forum dus weten iets meer en sommige dames weten niet eens wanneer een eisprong is, dat bedoelde ik ermee!! @Klingel zeker is het verstandig om iets van info te zoeken hier maar daar vraagt ze toch ook naar?! TS Hoe zit het nu want indertussen gaat het over jou en jij reageert niet hahaha.....
@cindy: dat jij dat vindt zegt misschien meer over jou dan over het feit dat er net zoveel meningen en persoonlijkheden als leden op het forum zitten. volgens mij hebben ik en ook andere meisjes haar een heleboel info gegeven. verder is het maar goed dat er vrijheid van meningsuiting is en dus de meest uiteenlopende reacties. dat is juist zo mooi aan de wereld, en een forum, zeker als we dat allemaal respecteren en niet op iedere korrel zout leggen. hopsakee.
op elke slak een korrel zout bedoel ik en voor de rest verwijs ik naar mijn glitterhartenwens dat iedereen snel zwanger mag worden en blijven.