Nog meer mensen geen vruchtbaarheidssymptomen????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilaatje76, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Ik lees hier op het forum heel veel over vruchtbaarheidssymptomen.
    Bijvoorbeeld afscheiding waar van je draden kan trekken.
    Zijn er hier ook mensen die niets merken wanneer ze vruchtbaar zijn?
    Dus geen steken? Geen draderige afscheiding e.d.
    Ben zelf ook al aan het ovulatietesten, maar ook hier krijg ik geen knaller. Waar is mijn ei???? Hihi...
    Hoop dat iemand het herkent ..... en toch lekker vlot zwanger is geworden!!

:)

2. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld en nog nooit last gehad van opvallend (veel) afscheiding tijdens mijn vruchtbare dagen. Ook geen buikpijn o.i.d

Omdat we graag een kindje wilden ben ik mijn eisprong toch maar gaan berekenen. Twee maanden heb ik niet gevoeld tot vorige maand. Opeens had ik buikpijn en steekjes. Ik dacht: hee, dit moet dan mij eisprong zijn! Sinds mijn eisprong tot aan NOD erg last gehad van krampen en steken...

ben nu bijna 6 weken zwanger.....

3. Englishwoman90

oh ja, ik was vrij vlot zwanger...binnen 3 maanden dus ;)

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    ik moet wel zeggen, ik voel mijn eisprong gelukkig! Verder merk ik het nergens aan, geen vruchtbaar slijm dus.. zoals ze dat noemen.
    als je het niet vertrouwd kun je best even naar de dokter gaan denk ik.. Wat hij/zij er aan doet weet ik niet, ik heb toen een keer bloed moeten prikken op van alles.. en ook kon hij me vertellen dat ik net mijn eisprong had gehad, du daar kun je t idd ook aan zien.. aan een echo ook. Succes:)...

ps. als je vanaf de 10de dag om de dag klust moet het goed zijn... tenminste? Ik weet niet hoelang je cyclus is maar gemiddeld gezien, en als jullie t volhouden hehe:D...

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Temperaturen kan ook helpen:)...

6. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Gelukkig, ben niet de enige die zijn ei niet voelt.
    Ik heb mijn ei nog nooit gevoel, geen verandering van slijm en geen positieve ovulatietesten.

Ben deze maand voor de derde maand bezig met testen

7. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad fijn om te horen dat er meer mensen geen ei voelen of zien aankomen!!!!

8. Englishwoman90

Nee hoor, maak je dus maar niet ongerust! Een andere goede tip is ook om je cyclussen bij te houden...zo kun je zelf een beetje bijhouden wanneer je ongeveer je eisprong hebt...

9. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ik voel ook niets hoor

10. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL

Haai
    Ja, dat heb ik gedaan. Had meestal cyclus van 26/27 dagen. De laatste keer een cyclus van 22 dagen. Was helemaal verbaasd!
    Heb ook echt geen idee wanneer mijn ei in aantocht is.
    Ben 9 juni ongesteld geworden. Al een tijdje aan het testen (en klussen ;)). Hoop dat, ondanks geen ei-gevoel, het een goede afloop heeft!!!! Wachten af.........
    Herkent iemand dit????

11. Englishwoman90

Nou ik herken je verhaal niet precies natuurlijk....nadat ik gestopt ben met de pil (in Maart van dit jaar) had ik een cyclus van 33 dagen, daarna van 29, en nu zwanger :) Ik heb dus niet echt vergelijkingsmateriaal, maar het is toch goed gekomen!

12. Bri

Bri Niet meer actief

Heel gek: ik heb nu maandelijks het gevoel dat door anderen wordt beschreven als eisprong, en ook nog dik slijm daarbij, en ik heb nu al 9 maanden een mirena (waarbij de meeste vrouwen helemaal geen eisprong hebben). Daarvoor heb ik er gewoon nog nooit iets van gemerkt.
    En ik ben wel twee keer heel vlot en spontaan zwanger geraakt. Heb overigens ook nooit ge-ovutest of getemperatuurd.

13. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hai meiden,

ik ben eind april met de pil gestopt.
    vorige cyclus voelde ik van alles. mn eisprong, innestelingbloeding heb ik volgens mij gehad. voelde me opgeblazen en kon weinig eten savonds.
    maar deze cyclus voel ik bijna niks.
    dus heb geen idee wat ik er van moet denken haha

14. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik heb ook geel slijm etc. Vorige ronde heb ik voor het eerst ovutesten gebruikt en daarmee heb ik voor het eerst mn ei kunnen opsporen...!

Deel Deze Pagina