Welke Hor voor achterdeur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Het mooie weer komt eraan, de achterdeur staat steeds vaker open en ik vroeg me af wat jullie voor de buitendeuren hebben zitten om het ongedierte buiten te houden :)

het moet wel kindvriendelijk zijn, dus een hordeur is niks hier gaan ze dwars doorheen.:)
    horlamellen hielpen hier ook niet

(foto) ketting achtige hebben we ook gehad, maar deze komen steeds tussen de deur aan de onderkant omdat ze steeds langer worden maar dat was nog de beste optie tot nu toe we hadden ze in het bruin. werden ook wel vies en lastig schoon te maken. het is ook een heel zwaar gordijn..
    nu de kamer/keuken veranderd naar grijs/wit dus opzoek naar een andere die beter past.. kiezen we weer dezelfde of is er een ander alternatief..

Wat hangen jullie ervoor?

alvast bedankt

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wij hebben zeg maar een gordijn met in het midden een magneetstrip zodat hij altijd vanzelf terug sluit. Hij zit aan het kozijn vast met klittenband. We gebruiken hem nu voor het derde jaar op rij en nog steeds zeer tevreden :)

Magnetische Hordeur | CompleetComfort

Zo ziet het eruit maar wij hebben hem gewoon van de gamma ;)

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Wij hebben een hordeur van Bruynzeel en de kinderen gaan daar echt niet doorheen. Mijn kinderen zijn 5 en 4.
    Ik vind zelf zo'n vliegengordijn niets maar misschien is dat gewoon een 'trauma' van vroeger. Ik zat als kind altijd vast in zo'n ding en heb een keer zo'n koord strak om mijn nek gehad.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij hebben ook een bruynzeel plissee hordeur. Ideaal, blijft de hele winter gewoon zitten. En de kinderen lopen er niet doorheen. Hoewel zoonlief er wat van kan, maar dat is echt een kwestie van een (heel) aantal keer zeggen.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Adriana85 ik had een filmpje gezien van deze mar dan sluit het gordijn in de midden wel maar dan zie je aan de kozijnen nog flinke gaten en dat het los zit.. hoe is jou ervaring?

Saar ja dat werkt hier niet hahaha ik ben gastouder dus er lopen hier heel wat kleine kinderen in en uit dus 100x per dag zeggen heb ik geen zin in :)

Ai koala wat een nare ervaring, hier weinig last gehad ze zwaaiden er wel als lianen aan naar buiten haha :D

6. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    wij hebben al jaren een hordeur, gewoon eentje van de Lidl. De kinderen weten niet anders dan dat ie er zit, dat je hem ook open en dicht moet doen als je erdoor wilt. En hij is ook heel handig voor de katten, onze katten komen niet buiten. Met deze hordeur kan de buitendeur gewoon open, katten zitten er mooi voor te kijken en krijgen zo ook nog es frisse lucht.

hier gewoon een deur model met magneet als sluiting, ik vind hem ideaal. Er zit ook een dwarsbalkje van het frame in het midden, dus je ziet de deur wel goed.

7. Roosenkids

Roosenkids Niet meer actief

Die van de action met magneetstrips. Ideaal en maar 2 euro

8. mamima

mamima Actief lid

4 apr 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een magnetische hordeur. Pas gekocht bij de action voor 2,79 voor dat geld vind ik het geen probleem om elk jaar een nieuwe te kopen;) we hebben namelijk nogal een lompe hond die door elke dure deur ook dwars door gaat.. Hier kan hij prima zelf door en het sluit ook weer netjes.
    Er zitten spijkertjes en plakstrips bij voor de bevestiging. Je kan zelf kiezen. Wij zijn voor spijkertjes gegaan (houten kozijnen) en dat zit keurig dicht. De plakstrips schijnen ook wel prima te werken trouwens!

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Hij blijft een hele zomer goed zitten en sluit telkens netjes.
    Je knipt hem zelf op maat dus misschien is hij bij die mensen iets te smal geknipt?

10. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wij hebben ook gewoon een hordeur, die met een magneet dichtgaat bij het kozijn. Ideaal. Ik zou niet anders willen.

Deel Deze Pagina