Eens! Al denk ik wel dat het een combi van smaak en of het staat is. Ik kan prima een tuinbroek hebben en staat me ook maar ik vind het lelijk! Korte rokjes vind ik mooi en kan ik ook hebben maar voel ik mezelf niet meer prettg bij
En ditte dus ook. Ik kijk niet naar andere mensen en de mening van vreemden doet mij al helemaal niks, ik heb het druk genoeg met mijzelf.
je moet aantrekken wat je zelf wil.. ik draag wel leggings onder jurkjes want ik vergeet nog wel eens dat ik een jurkje draag.. oke ik moet ook wel eens lachen om de combi die een ander aan heeft maar ik draag en koop wat ik zelf wil.. de mening van een ander boeit me niet zo mbt kleding
Ik vind het altijd prima als mensen slecht gekleed gaan. Dan steek ik zelf nog mooier af dan ik al ben! Nee zonder dollen: IK vind witte leggings vreselijk, en crocs en birkenstocks ook. En zoals ik al eerder schreef: mijn grootste ergernis is het britse "pumps onder blote benen. Sandaaltjes dames, sandaaltjes! Is echt veel mooier! Ik kleed me altijd volgens de laatste mode en voel me daar erg prettig bij. Maar wie ben ik? Zou toch wat zijn als iemand zich daar iets van aan zou trekken.
Ik voer deze discussie regelmatig in mijn hoofd hahaha.. Heb wel capri-leggings ( eigenlijk alleen witte ) Mijn vriend vind ze vreselijk maar ik vind ze onder sommige jurkjes best OK en i.d met heel warm weer lekkerder dan blote benen... ben ook niet zo heel erg tevreden over mijn benen.. Ben wel benieuwd wat jullie Hier onder aan zouden doen ?Niña Roja - Jurkjes - Dameskleding Is niet helemaal het jurkje wat ik bedoel, maar het lijkt er wel erg op.. En naast wel of geen legging/ panty .. welke schoenen ?
Geen legging iig..als blote benen geen optie is dan een panty en platte schoentjes denk. Of zwarte pumps
Vind het trouwens grappig om te lezen dat meer panty`s altijd te groot kopen doe ik ook... dacht dat het aan mij lag dat ik mijn eigen maat echt niet lekker vind zitten haha
Totaaaal niet mee eens! Ik heb in de zomer echt vaak pumps met een hoge hak aan mét blote benen en ik zie er echt totaal niet 'Brits' uit dan hoor. Dus dat is echt onzin imo. Sandaaltjes vind ik dan weer vreselijk, zo truttig. Het is dus maar net wat je smaak is.
Ik draag werkelijk overal pumps onder. Oké, niet onder een sportoutfit 😜. Sandaaltjes met een hak vind ik ook mooi, die heb ik wel alleen aan als het meer dan 20 graden is. Wat ik wel lelijk vind zijn de zogenaamde peeptoes. Ik snap dat gat bij de neus niet.
nee ben er ook niet kapot van.... alleen bij een bepaald kledingstijl uit de jaren 50 kan het wel soms. draag het zelf wel niet maar dan kan ik er mee leven
Ik ook! Gebruinde, slanke benen zijn ook niet typisch Brits . Het hoeft je smaak niet te zijn, maar Brits??
Haha Mamabri! Als ik jouw omschrijving hoor dan zal het jou prima staan. En zou ik op straat echt niet omkijken met dat kan echt niet meer. Of wel maar dan uit jaloezie En als ik het over een rok boven de knie heb dan denk ik aan een spijkerrokje met nog flink stuk bovenbeen in zicht. Een rok/jurk tot net boven de knie zou ik ook nog wel dragen zonder zo'n leuke legging
Ik draag zelden pumps omdat mijn voeten er telkens uit schieten maar je ziet mij zelden met slippers of sandalen onder een jurkje... Meestal iets met een peep too en sleehak,beetje de rockabilly stijl of een mooie schoen met hak en bandje om de enkel. Ben 1,63 en voel me anders net als platvoet en zijn vriendjes.....
Neeeeee ik heb donker haar en zeker niet getoupeerd. Ik draag deze schoenen veel en dit zijn wel erg gave schoenen in de jaren 50/60 stijl....vrouwelijk en absoluut niet dellerig ofzo.