Leggings vind ik echt vreselijk, wel van die stoffen dingen! En vooral witte, dat kan gewoon echt niet als je 6+ bent. Je hebt ook leggings die lijken op panty's, die heb ik zelf ook. Alleen geen 3/4 of capri. Overigens, als je ze draagt vanwege schurende bovenbenen snap ik dat! Maar je hebt bij de Hema ook corrigerende boxers...ideaal, had ik ook in de zwangerschap. En spijkerrokjes, kan ook echt niet als je 6+ bent. Birckenstocks......ja! SChuldig, heb ik NU aan...maar goed, ik loop nog in mijn pyjama
Nou....ik ben zeker niet te blond en aan touperen doe ik ook niet. Maar peetoes heb ik ook! Staat juist leuk onder een zomers jurkje. En heel representatief naar klanten toe..met een leuk nagellakje Ja die zou ik ook dragen Hoezo niet kunnen bij jouw maat? Schoenen met een hak kleden juist mooi af! Je oogt er langer mee en slanker! Dus als je er op kan lopen waarom niet??? Witte leggings kunnen bij NIEMAND, tenzij je jonger bent dan 6 jaar. Slank of stevig...echt no go!
Nou idd! Ik heb maat 48/50 en ik loop zeker in een jurk met hakken eronder. Heb ook wat moeilijke voeten, maar een leuk laarsje met een hak kan prima. En ook voor de zomer heb je leuke sandalen met een hakje oid.
Ik werk 4 dagen per week dan ren ik niet achter mijn zoon aan Dus dan draag ik hakken, rokjes, jurkjes. Als ik thuis kom gaat mijn joggingbroek aan. En in het weekend draag ik spijkerbroeken Als je leggings draagt tegen het schuren snap ik dat. Dat lijkt mij niet fijn. Maar volgens mij heb je ook van die corrigerende broekjes toch?
Mamavanjuul, mag iedereen dat voor zichzelf bepalen?! Ik krijg nu echt de neiging 24/7 in een witte legging te gaan lopen
Als jij het mooi vind vind jij het mooi en wat in de mode is of wat iemand anders vind is niet belangrijk . De fatsoensnormen zoals geen ondergoed te zien daar zou ik rekening mee houden en verder zou het me aan me reet roesten. En corrigerende broekjes ipv een legging? Lekker man in de zomer superstrakke zweterige broekjes. Een wat langere (heren) boxer werkte bij mij ook tegen schurende benen ��. Niet afknellend en warm.
Wauw, wat veel mensen vinden leggings niet mooi! Op de 1e blz had ik al gereageerd dat ik het jammer vind dat ze uit de mode zijn want ik vind ze praktisch en lekker zitten maar loop er wel graag representatief bij (in die zin van ik hoef geen mode pop te zijn maar wil wel gewoon netjes bijblijven zeg maar). Maar bij witte leggings had ik wel door dat dit een beetje 'uit' was wat dat betreft. Maar zwarte leggings en andere kleuren zie ik nog heel vaak om me heen ook maar hoor de meerderheid hier zeggen dat dat ook eigenlijk niet kan volgens 'de mode'!? Zwarte legging draag ik zelf regelmatig onder een jurkje, dat vind ik mooi staan. Met pumps idd of met laarzen, niet met slippers. Eerlijk gezegd vind ik leggings dan mooier dan panty's, panty's kunnen soms tuttiger zijn dan ofzo. En koud in de winter. En je hebt zo snel een ladder, en ik vind een legging zo veel meer een go dan een panty met ladder Ach het topic fascineert mij hihi Daarom wat interessante links: Een legging is geen broek! - FANTASTIC MOMS Modemissers, modeblunders, stijlfouten - Trendystyle, de trendy vrouwensite (er is hoop voor degenen met het 'perfecte figuur' onder ons; al vind ik dat zo jammer dat het daarvan af moet hangen zogezegd) En voor de grap: Mensen: stop alsjeblieft met je legging als broek te beschouwen | Life | Upcoming
Had gister een donkerblauwe legging, felblauw rokje en felblauwe sneakers aan ...maar rennen kan ik sowieso niet door m'n dystrofie
Een legging, prima! Heerlijk als het warmer begint te worden. Maar een witte? Nee. Nooit. Voor niemand. Dat die dingen nog verkocht worden....
Zal het aan mijn dochter doorgeven dat haar witte legging en spijkerrokje die haar ontzettend leuk staan eeeecht niet meer kunnen... En haar reactie zal zijn: "dat maak ik toch lekker zelf uuiiit"
Moet iedereen lekker voor zich weten. Ik heb flink overgewicht en de enige keren dat ik een jurk draag, is met een legging eronder, dus ook een witte. Snap dat geneuzel over wat wel of niet kan toch al nooit zo. In of uit de mode, who cares? Zolang je netjes gekleed gaat (bubbels en babbels overal uit vind ik dan weer minder), dan moet iedereen lekker dragen wat hij/zij wil. Ik vind het erger als mijn giga lelijke stalbenen bloot onder een jurkje steken. Mag ik dan geen jurkje aan omdat een witte legging niet meer mag boven de 6?