witte capri legging...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mooni, 7 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wie van de no go legging dames hier... steekt wel haar tenen in die o zo fugly lelijke birkenstocks?

want als je het dan hebt over lelijk, dan is het dat wel..

ik draag onder mijn leggings tenminste nog mooie pumps of ubervrouwelijke sandaaltjes..

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik zoek geen alternatief, draag sowieso wat ik zelf leuk vind. Maar vroeg me af wat jij denkt dat een alternatief is, omdat je vindt dat leggings niet kunnen. Ik vind een panty juist weer vreselijk lelijk en kerkelijk. Zie je dat het hier puur om mening gaat, niet wat in of uit is.

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    birckenstocks zijn net zo lelijk als leggings, zo niet lelijker dus nee die draag ik ook niet.

het enige wat ik draag zijn nepcrocs:)

als ik in de tuin ben en verder kom ik daar de pad niet mee af:D

4. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    #124 Knapie, 8 mei 2015
    Laatst bewerkt: 8 mei 2015
    Ik vind het kunnen!

Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus misschien is het al gevraagd.
    De dames die het een dikke vette no go vinden: waarom vinden jullie dat?
    Ik bedoel, als je een rokje met ene wit shirt aan hebt dan is het toch ook logischer om er een witte legging ipv een zwarte onder aan te doen. Dus waaorm kan wit niet maar alle andere kleuren wel?

Oja, ik zie dat een aantal mensen zich moeten verdedigen waarom ze een legging dragen ipv blote benen of een panty.
    Ik draag vaak een legging omdat ik het gewoon leuk vind. Ik vind dat een legging ook vaak een outfit af maken.
    Daarbij heb ik hele lelijke blote benen en geen zin dat iedereen tegen mijn spierwitte benen met rode adertjes en zwarte stoppels aan kijkt.
    Pantys draag ik absoluut niet want daar krijg ik ontzettende zweetvoeten van en ze gaan altijd na 1x dragen kapot. Wordt dan nogal een dure hobby en mijn voeten meuren.
    Daarnaast vind ik een legging in de zomer vaak ook fijn zodat mijn benen niet zo zweterig aan elkaar plakken als ik de hele dag achter een bureau zit :D

5. 2jees

2jees Niet meer actief

dat zit tussen de oren ;) En ach de modebranche moet het ook niet te rustig krijgen.

Als ik altijd de mode gevolgd had was ik al blut geweest. Gewoon basisdingen en een paar leuke items is voor mij voldoende. er is meer als mode.

6. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik denk dat je je niet helemaal realiseert dat je voor de klas niet de hele tijd stil zit/staat. Je loopt rond, je bukt bij leerlingen hun tafeltje... Het is belangrijk om je vrij te kunnen bewegen, zonder dat je na hoeft te denken over de vraag of je met je houding misschien onfatsoenlijke inkijk hebt. Zeker als je - zoals ik - in het voortgezet onderwijs met pubers werkt.

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Op zich geen moeite met leggings maar witte leggings vind ik toch spuuglelijk, je ziet elk hobbeltje en bobbeltje. ;)

8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    De legging zelf vind ik niks mis mee, t gaat er meer om hoe hij gecombineerd wordt.
    Onder een kort jurkje kan het prima vind ik.
    Bij een spijkerrokje vind ik het niks, maar dat komt doordat ik spijkerrokjes heel lelijk vind voor volwassen vrouwen. Mijn kids dragen ze wel.

Panty's of blote benen vind ik wel mooier dan een legging. Maar ik begrijp dat het voor sommige dames geen optie is.
    Ik draag wel panty's, en nee, het zit niet super lekker. Maar ik heb het er voor over :p

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik zou het ook zeker niet waarderen als de juffrouw van mijn kinderen in korte jurkjes met blote benen zou lopen.
    Niet als ze puber zijn maar ook niet in de kleuterklas.
    Ik ben schoonmaakster, ga toch ook niet in een kort rokje schoonmaken. :D

10. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.292
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Voor een juf of schoonmaakster of ander dergelijk beweeglijk beroep sta je inderdaad met een kort rokje snel in je ondergoed ;). Maar ik zou geen moeite hebben met een fietsersbroekje eronder? Die zie je normaal niet onder de rok, maar het bedekt wel bij een onhandige beweging of kleuter die bedenkt dat een rokje optillen een goed idee is.

Ik heb trouwens in de zomer om die reden vrijwel altijd zwart ondergoed met pijpjes aan: dan zie je nooit wat bedekt moet zijn, op de fiets of door de wind/mijn kleuters.

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik woon in een aartsconservatief land en op onze compound mogen jurkjes en rokjes boven de knie sowieso niet, mirs je er dus een legging onder aan trekt. De meeste vrouwen dragen dus een legging met langvallend tuniek en daaronder vooral sneakers of Birkenstocks. Pumps alleen op het werk. Mantel pakjes het liefst met een broek. Maar bij 45 graden zijn sneakers ook heel warm. Dan draag ik het liefst Birkenstocks ( die zijn hier in Saudi heel populair). Tijdens de Ramadan krijgen we kledingvoorschriften en mag je alleen broeken of wijdvallende kleding aan. In de stad is je Kleding geen probleem want niemand ziet wat je aan hebt door het Zwarte gewaad wat je erover heen draagt.
    Ik heb dus best leggings in de kast maar dus geen witte.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat een hel zeg ( sorry ).
    Maar zou je dus ook met je blote kont onder zo'n gewaad kunnen lopen? Dat lijkt me best lekker fris haha.
    Totdat 'ie omhoog waait 😅

13. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Wat ik me altijd heb afgevraagd maar nooit durfde te vragen :)
    Is zo een gewaad niet ontzettend warm in de zomer? En juist weer koud in de winter door gebrek aan een winterjas etc."
    En hoe zit dat thuis? Wordt het gewaad dan ook gedragen of zit je bij wijze van spreken in een leuk kledingsetje thuis?

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Er zijn best gevallen bekend van mensen die alleen ondergoed of pyjama of bikini er onder dragen. Bloot komt ook vast wel voor. Zou me niet verbazen.

Afijn, persoonlijk vind ik zwarte/donkere leggings onder jurkjes best kunnen hoor. Alleen de witte niet. Dat vind ik net lange (thermo)onderbroeken.

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja is warm. Je drijft erin van het zweet omdat ze vaak niet van katoen zijn. Heb je veel geld, Dan koop je er eentje van zijde:) Ik heb er alleen een van zweetstof. In Riyadh wordt het wel koud en dan trek je je winterjas erover heen of eronder. Waar ik woon is het 's winters Rond de 25 graden en jassen dragen wij nooit. Saudis dragen thuis gewoon gewone kleren. En vrouwen onder elkaar ook gewoon jurkjes tot boven de knie. Hoe korter hoe beter

Als ik naar het strand ga op Ladies Day dan komen er allemaal bikini's onder vandaan;)

16. Sifra

Sifra Niet meer actief

Een panty of blote benen dus...

17. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.292
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Overigens: doorzichtig zwarte panty, pumps met 10 cm hak en korte rok vind ik niet kerkelijk :)

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haha ik heb idd birkenstocks, omdat ze heerlijk lopen. Maar ik vind een witte legging ook geen no go, mits goed gecombineerd. Maar helaas zal die eeuwige discussie over wat wel en niet kan op modegebied blijven bestaan. Ik persoonlijk vind Crocs en Uggs foeilelijk.

19. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Nou ik ben een mama van 3 met flink overgewicht en laat een legging nou echt heerlijk zitten! In alle kleuren. Wit is meestal wel echt lelijk, maar zomers in een gitzwarte is ook heet.

Draag nu ook een lange zwarte legging :D

20. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik draag altijd zwarte leggings onder een jurkje. Blote benen voel ik me echt ongemakkelijk in! Witte draag ik nooit. Maar je moet doen waar je je prettig in voelt?
    Zoiets als dit kan best hoor

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina