witte capri legging...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mooni, 7 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ik vind het stom dat je dan ineens een stuk voet ziet. Ik zou dit met een laarsje dragen.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Draag dat gewoon, liever uit de mode als blaren op mijn benen van het schaven tegen elkaar 😳

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Draag gewoon wat je wil :) zou bij wit wel een degelijke niet doorschijnende legging doen, maar verder maakt het niet uit toch? Dat gedoe over wel/geen mode.. Waar hebben we het over?! Lekker belangrijk ;)

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat een bullcrap zeg hahahah jemig he.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vind een legging onder een jurkje best kunnen. Doe het in de winter heel vaak.
    Maar een WITTE legging is gewoon echt vreselijk lelijk. Of je nou dik of dun bent, wel of geen putten in je benen, gewoon niet doen.

Ik heb van mezelf een heerlijk kleurtje, dus over witte benen in de zomer hoef ik me lekker niet druk te maken:p
    Maar een panty kan ook en als je niet wil dat je benen schuren, kun je er ook zo'n soort wielrennersbroekje onder doen, zoals eerder genoemd.

Achja, iedereen moet verder lekker zelf weten wat ie draagt:D

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    En dit is nou precies de rede dat ik dus altijd in een lange broek loop met een shirt met lange mouwen.

Omdat dikke benen dus nooit kunnen en blijkbaar mag je met maat 46 niet zomers gekleed mag zijn maar het liefst in een burka moet lopen volgens sommige hier

7. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik. Mijn excuus: Ik heb een zware vorm van reuma, zonder medicijnen gewoon niet te doen. Als ik zwanger ben gebruik ik geen medicijnen. Het zijn de enige slippers/open schoenen waar ik dan nog een klein beetje op kan lopen ;)

Zodra dit kleintje er is gaan ze de vuilcontainer in :D want als m'n voeten meewerken loop ik liever op iets charmanters :)

8. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    En wie loopt er hier op spuuglelijke clogs of al zijn varianten :D?

Groter dan maat 35 horen die echt wel thuis op de brandstapel.
    Dat kinderen ermee rondlopen in de tuin, tot daaraan toe ...

9. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Mijn moeder :$ gelukkig alleen in de tuin. Maar wat een gruwelijke dingen zijn dat. Net een tikje erger nog dan de Birkenstock imho ;)
    Soms zie ik mensen in de stad rondlopen op Crocs...

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahhaa ja ook zo vreselijk!!
    Dan nog liever birkenstocks hoor! Die had ik toen ik nog in de zorg werkte, uberlelijk, maar wel heel goed voor je voeten.

11. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wat toevallig... Ik vind mensen die zichzelf beter/meer vinden dan een ander een no-go. Mensen die opmerkingen zoals die van jou maken, dat is pas een no-go..

Moeten "dikke" mensen zichzelf dan allemaal maar opsluiten en zich niet meer op straat vertonen?

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hoe kan een witte legging nu uitdraaien op beledigingen over dikke mensen...

13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    He he eindelijk iemand die hetzelfde heeft als ik whahaha :D

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.825
    113
    Pff, wat een discussie zeg. Ik vind een witte legging zelf net zo lelijk als een doorschijnende zwarte panty, maar wat boeit het wat een ander vindt?

Voor diegene met de opmerking over dikke mensen met dikke benen, trek jij een zak over je hoofd als je naar buiten gaat? Want misschien staat jouw gezicht mij ook wel helemaal niet aan.

15. tuc

tuc Niet meer actief

Bleghhh idd...wat een rotopmerking naar dikke mensen weer....

16. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Heu???? Verbaaaaaaasd!!!!
    Geen witte legging? Waarom niet? Ik vind het juist mooi. Ik draag dat altijd. Rokje kort (niet te kort), witte legging (niet doorschijnend, geen putten in zicht), leuke slippers eronder. Een panty kan echt niet hoor, dan kun je toch geen slippers aan?
    Persoonlijk vind ik dat je op een bepaald moment niet de leeftijd meer hebt om tot boven de knie "bloot" te lopen. (lees, als je niet meer onder jeugd valt) Een legging kleed veel mooier af. Blote benen onder een langere rok/jurk tot op/onder de knie vind ik wel kunnen.
    Op vakantie of hete dag thuis blijft de legging uit.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ben bijna 30, maar draag echt wel een rokje wat net boven mn knie komt hoor...
    Toevallig vandaag nog ergens geweest met mn zoontje, die vrouw zei tegen mijn zoontje iets van 'je bent hier om je... mama? te ondersteunen? maw je bent te jong om een kind te hebben. Ben misschien niet 'jeugdig' meer (wat is jeugdig?), maar ik zie er blijkbaar nog wel jong uit en zolang dat zo is draag ik gewoon een rokje wat net boven mn knie komt hoor.:)

18. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Eh... ja. Ik draag ook rokjes boven de knie (maar ook weer niet net onder mijn billen) en ik ben "al" 33. Maar ik denk dat de grens van wat jeugd is ook bij iedereen anders ligt. Tegenwoordig ben je nog lang jong.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah net boven mn billen doe ik ook niet, daar zou ik me niet eens fijn bij voelen. Ik denk dat je idd gelijk hebt, die grens zal voor iedereen ergens anders liggen.
    Zolang je je er zelf prettig bij voelt is het prima toch?

20. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ja en dan ook nog er voor zetten "no offense";):(.

Witte legging zou ik zelf niet meer aantrekken, verder heb ik ook wat dikkere bovenbenen en deze schuren, dus een legging of broekje is wel fijn alhoewel ik de laatste tijd graag broeken draag i.p.v. jurkjes of rokken.

Deel Deze Pagina