witte capri legging...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mooni, 7 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

ja idd dat " no offense" helpt echt;)...ik weet dat er een aantal dikkere dames zijn die door zulke opmerkingen zich gewoon niet meer in zomerkleding durven vertonen...erg toch?? Ik vind dat iedereen moet kunnen aantrekken wat hij/zij wilt zolang je je er zelf prettig in voelt.

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Nope, geen witte leggings, geen crocs, geen birckenstocks, geen uggs

Ik vind het allemaal lelijk.

Maar het zal mij echt een zorg zijn dat andere mensen er wel mee lopen hoor. Nederland staat überhaupt niet echt bekend om goed geklede vrouwen. Boeiend. Als je maar gelukkig bent.

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik vind juist dat vrouwen die wat gezet zijn mooi staan met een jurkje en legging! Gewoon dragen dus! ;)

4. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Nou inderdaad zeg, jammer dat mensen niet snappen dat zulke opmerkingen ontzettend kwetsend kunnen zijn.

5. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Als je dit topic leest zou je denken dat heel Nederland er heel hip bij loopt, iig toch veel zp leden ;). Ik zie zelden iemand die er echt hip en goed gekleed bij loopt. 70th broeken al gekocht? Zijn helemaal in! :cool:

6. Vrolijkheid

Ik vind het ook wel erg dat zulke vrouwen zich aangesproken voelen door wat er op een forum wordt gezegd :(

7. Niekepiek

Nouja zo gek is dat niet hoor.
    Op een forum gaat het er juist erg hard aan toe.
    Zo is er hier ook een namentopic, ik zou dus nooit vragen of mensen de namen van mijn kinderen wel mooi vinden daar komen ook vaak erg gemene reacties voorbij.

8. tuc

tuc Niet meer actief

ik vind dat niet raar....want die mensen zijn er in het dagelijks leven ook. Ik kan mij goed voorstellen dat je onzeker bent met een maatje meer...het voldoet niet echt aan het schoonheidsideaal zoals dat sort opmerkingen wel bewijst.
    Ik snap dat zulke opmerkingen niet leuk overkomen en dat je bang bent dat iedereen er zo overdenkt en dat dus niet meer durft te dragen.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

nou....en bedankt :( Ik val écht niet meer onder jeugd (ben 40) maar draag nog steeds een rok boven de knie. Niet met blote benen, maar met een zwarte dunne panty.
    Maar goed, ik heb hele mooie benen en ben ook slank :) zie er verzorgd uit, verzorgder als jouw omschrijving van een witte legging met "leuke" slippers ;)

Maar goed, over smaak valt niet te twisten natuurlijk ;)

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

En zoiets als dit draag ik regelmatig ;)

11. Vrolijkheid

Ja maar als iemand een topic opent komen er altijd verschillende meningen en discussies. Ook niet gek want zo werkt dat op een forum. Ik vind het meer zielig (in de goede zin van het woord) en vervelend dat er vrouwen zijn die het wat kan schelen wat een stel kakelende kippen zeggen op een forum. Misschien zijn het zelf wanhopige, te zware, vervelend, niet aardige, legging dragende vrouwen achter een beeldscherm. Ik lees dingen, neem het voor kennisgeving aan en laat het afglijden. Ik zie een forum als vermaak en als informatiebron. Maar ik ga me niet ongelukkig voelen over opmerkingen van mensen die ik niet eens ken.

Dus ik vind het vervelend dat er vrouwen zijn die zich door een discussie op een forum zich vervolgens vervelend voelen. Dat ze blijkbaar zo onzeker zijn dat ze zich dit aantrekken. Dat vind ik erg.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zat even terug te lezen, maar volgens mij bedoelde Mariannetje dat witte leggings wel kunnen. Maar niet bij mensen met dikke benen. Dus niet dat dikke mensen met dikke benen niet kunnen, maar dat bij hun witte leggings niet kunnen.

Hier alleen broeken, dus geen leggings ;). De kinderen wel :). Maar mij boeit het niet zo wat anderen aan hebben, moet iedereen lekker zelf weten. Maar ik ben wel een van de weinigen denk ik die pumps meestal niet mooi vindt ;)

13. tuc

tuc Niet meer actief

ik trek mij dat ook niet aan...maar niet iedereen staat even sterk in zn schoenen. Kijk qua smaak kleding zou het niet moeten boeien...daar valt niet over te twisten...dus het gezeur over een witte legging maakt me niet uit...maar de opmerking dat dikke mensen met dikke benen niet kunnen vind ik wel ver gaan .

14. Vrolijkheid

Eens.

15. Niekepiek

Tsja iedereen heeft zo zijn zwakke plekken, bij de één is dat zijn gewicht bij de ander de kinderen etc.
    Het is gewoon ontzettend jammer dat sommige mensen vinden dat zij altijd maar te pas en onpas hun mening moeten kunnen geven, helaas kan dit toch soms erg kwetsend zijn.

16. tuc

tuc Niet meer actief

hmm ja er stond dat ze dikke mensen met dikke benen niet vond kunnen. Moest dat slaan op dikke mensen in een witte legging dan vind ik die opmerking nog nergens over gaan..je vind het mooi of lelijk..waarom moet dikke mensen erbij gehaald worden?

17. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Haha, ik, tijdens mijn 2e zwangerschap. Ik had zulke dikke voeten van het vocht, dat ik geen enkele schoen meer paste.

En daar lagen ze.... bij de LIDL, felroze, en ze pasten! :D :$ ;)

18. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik vind een witte legging een no go. Of je nu maatje 34 hebt of 48. Nee, witte legging: brr. Liever zwart, grijs of gewoon blote benen. Maar van dat laatste snap ik best dat niet iedereen dat zomaar doet of aandurft. Zelf heb ik geen slanke benen, maar het interesseert me niet wat een ander er van vindt. Of ik nu een korte broek, rokje met legging of zonder legging draag: als ik het maar ok vind. Alleen witte leggings komen er hier gewoon niet in.

19. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Boeit dat dan?
    Vind jij het mooi? Of lekker zitten? Dan is het antwoord dus JA. Ook op dit punt is het wat mijn voorganger zegt: het moet je niets interesseren wat anderen vinden. Blote benen is ook niet altijd mooi.

20. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik denk eigenlijk niet dat "hip" hetzelfde is als "goed gekleed". Want crocs, Birkenstocks, uggs, het was ooit allemaal hip maar het getuigt niet echt van goede smaak en goed gekleed is het ook niet. En dan ligt het nog aan de persoon. Ik vind bepaalde hippe dingen lelijk of het staat me niet. Skinnyjeans staan een ander misschien prachtig maar ze laten mijn kont eruit zien als een booreiland. No way dat ik dat aantrek. En al helemaal niet met uggs eronder wat je eerst vaak zag. Dan wordt het een booreiland op hele korte pootjes. 😝 En dan zegt zo'n verkoopster: maar iedereen draagt het! Nou, ik dus niet. Want mode of niet, ik ben dan niet goed gekleed.

Deel Deze Pagina