als je op 25 april je eisprong (en bevruchting) hebt, dan heb je vanaf 30 april je innesteling en dit kan een paar dagen duren
@ochideetje: Ja, ik had op die dag ontzettend rugpijn en krampen en 2 dagen eerder een positieve ovutest. Ook mijn temperatuurkaartje geeft op die dag een eisprong aan. Ik zou dus nu op 10 dagen na de bevruchting zitten. Is inderdaad erg laat. Of een hele vroege ongi. (normaal duurde mijn LF steeds 17 dagen) Als het een ongi is dan zet ie niet echt door, ik bloed nu een klein beetje met afvegen nog. -zucht- om gek van te worden.... @Denise23: dat zou inderdaad erg leuk zijn, kunnen we verder kletsen over onze zwangerschapskwaaltjes.
Hihi was het maar geen leugen dat ee allemaal zwanger zyn he julie.. Dan maken we daar een mooi forum voor aan haha.. Allemaal in spanning elke keer ga ik met spanning naar de wc..
@Lovely: Hier ook...ben zo bang dat het straks meer bloed wordt en dus een echte ongi. Ik durf me amper te bewegen..... En zelfde vraag als Denise: heb je al getest????? Zou wel heel hoopvol voor ons allemaal zijn als je met goed nieuws komt!
Spannend hier in dit topic meiden (ik spiek even mee) De innestelling vind plaats tussen dag 4 en 12 na de eisprong.. je kunt dus ook een late innesteling hebben Ikzelf heb 2x een innestelling gevoeld toen ik zwanger was: 1x was het echt alsof een mes in mijn onderbuik stak en een andere keer vanaf 7 dagen na de eisprong al ongikrampjes, maar dan op verschillende plaatsen in de baarmoeder en al bandenpijn bij snel opstaan of hoesten, enz..
@julie, leuk zeg! welke datum gaan ze trouwen? en nee ik laat de wijn er niet voor staan, zoveel drink ik niet en daarnaast stel dat het een jaar kost om zwanger te raken dan kan ik nooit meer een wijntje pakken dus ja dit weekend heb ik vrijdagavond (verjaardag dochter) en zondagavond 1 wijntje gedronken, bij de 1e zwangerschap net zo maar vanaf een posi test komt er geen druppel meer in @all, misschien voor jullie ook leuk om te kijken als je bij de 1e je laatste dag van menstruatie invuld dan rekent hij alles uit Wanneer gaat het eitje innestelen? @all, zou heel leuk zijn als we dit topic kunnen veranderen naar een januari topic, blijf duimen voor jullie allemaal en mijzelf natuurlijk
Ik heb gister getest en negatief! Maar veel hier geven aan dat dat misschien te vroeg is geweest.. Ik ben pas net gestopt dus had mijn cyclus op 28dagen gezet omdat dit gemiddeld is.. Maar kan natuurlyk ook langer duren.. Hoe bepalen jullie je cyclus? Misschien donderdag nog eens testen??
zo te zien heeft lovely wel getest maar negatief, zag dat je nu in je 1e ronde zat lovely, lichaam kan gekke dingen doen van het ontpillen hoor, zo heb ik bij mijn 1e 3x een ronde gehad van ronde 60 dagen en nu een ronde van 30 en 37, wacht rustig af meid en probeer jezelf niet gek te maken, hoop verschijnselen die je hebt kunnen namelijk ook van het ontpillen zijn al hoop ik het niet voor je
Ik heb ook mijn ovulatie op 25 april gehad (piek). flink ervoor en tijdens geklust en nu op 12 mei verwacht ik mijn NOD. Hoop echt dat het deze keer gelukt is, maar verwacht het eigenlijk zelf niet want vorige keren is het ook niet gelukt en probleem ligt ergens anders misschien.. Nu weet ik natuurlijk niet of ik hopelijk zwanger ben, maar wat ik voel: - de melkachtige afscheiding is altijd na de eirensprong. Soms veel soms weinig, maar ik denk niet dat het gepaard met de zwangerschap gaat. - gevoelige tepels - maar heb ik vaker - vaker plassen na de eirensprong ( maar het kan ook gewoon zijn niet ivm zwangerschap) - montgommery puisten op de tepels - heb ik ook vaker net als meerdere meiden. - af en toe voel ik duizeligheid en misselijk- maar zo licht dat ik het echt pas merk als ik er over nadenk, dus... Dus ja op dit moment 10 dagen voor mijn NOD voel ik mij niet zwanger, maar wie weet! Ik weet trouwens niet of veel meer meisjes zo iets hebben: Sorry voor de precies omschrijving maar anders begrijpen jullie het niet en ik ben benieuwd of meer meisjes zo iets hebben of het gaat dat meer gepaard met endo. 2-4 dagen voor dat ik ongesteld zou moeten worden en stel dat ik ga fingeren en heb ik dan gekomen dan krijg ik een soort menstruatie krampen c. 3 minuten - wel licht maar zo weet ik dan in elk geval dat het over 3-4 dagen mijn NOD begint. Het werkt altijd gewoon deze test hehe.. ook als zelf echte menstruatie krampen krijg ik pas 1e dag van de ongi en niet eerder dus ben benieuwd wie ook zo iets heeft
zodra je weet hoeveel dagen deze cyclus gaat worden dus nu heb je 28 dagen genomen stel dat het 33 word en dan ongi dan kan je voor je volgende cyclus uitgaan van 33 dagen nu is het allemaal nog gokken hoelang je cyclus gaat duren, mijn zus heeft een 1e ronde van 29 dagen gehad en haar 2e was 78 dagen, dus ja stomme pil hormonen :x
@piccolina, ten eerste ben ik geen meisje meer en ten tweede als je jezelf bevredigt en klaar komt dan kunnen de krampen die je voelt gewoon de samentrekkingen van de baarmoeder zijn, of je nou wel of niet voor je nod zit of wel of niet zwanger bent daar zit geen verschil tussen in mijn ogen
dat klopt maar die krampen heb ik dus altijd allen 3-4 dagen voor NOD, niet eerder. Dus ik zie het gepaard gaan met barmoeder voorbereiding voor NOD. Dus stel dat ik zwanger ben dan zal ik die krampen niet hebben omdat ik niet ongesteld word.. Ik zie het een soort zwangerschapstest 3 dagen voor NOD haha tot nu toe met 100% uitslag .. helaas ps: ik noem gewoon iedereen meisjes , waroom niet . Zelf ben ik ook al lang geen meisje
oh so ik snap het tjah als het werkt voor jou waarom niet duidelijk het meisjesverhaal maar staat zo uhmm raar? jong? hihi
@Lovely: het kan inderdaad dat je te vroeg test, mijn cyclussen waren 34 - 49 en nu zit ik ook weer rond 45. Dus misschien over een paar dagen nog eens testen @Piccolina: Die klachtjes heb ik ook allemaal, maar ze zijn allemaal zo vaag. Het kan ook door een aankomende ongi komen.... Wat vreemd van die krampen met klaarkomen, daar heb ik echt nog nooit wat van gemerkt. Wel grappig dat je zo voor je NOD al een 'zwangerschapstest' kunt doen
Lotjes02 klopt, ik denk ook dat ik extra die kwaaltje kan voelen door de vitaminen gravitamom mama. nou ja ik weet niet misschien hebben die krampen te maken met dat ik misschien endo heb, maar ja dan zou je denken dat het altijd zou zijn en niet alleen 3-4 dagen ervoor, want als de NOD er al is zelf 1e dag heb ik die krampen niet meer bij klaar komen ook niet andere dagen. Ik ben benieuwd dan stel dat ik zwanger ben of ik het dan ook kan voelen of niet , ga testen over 7 dagen of zo haha
meiden, hoe voelen jullie je? ik heb al 3 dgn zoooo'n pijn aan mn borsten!! het lijkt wel op ze op klappen staan en heb er telkens veel steken in! ik vin dhet weer zo spannend dit keer!!
hai denise, spannend hoor! hier na die witte creme achtige afscheiding overgegaan in 1 dag melkachtig/waterig en aders op mijn borsten zijn ineens aanwezig, gisterenavond voelde ik overal plopjes maar dacht dat kan nog helemaal niet dus zullen mijn darmen wel geweest zijn maar zat echt ter hoogte van mijn lies verder voel ik me prima
Hier was testen niet nodig...ben gisteren ongesteld geworden Ik hoop dat jullie beter nieuws hebben over een paar daagjes!