Meiden: om het even spannender te maken voor jullie wil ik even laten weten dat bij mij heel veel afscheiding een zwangerschap betekende! Had het 1 dag zelfs zo erg dat ik dacht dat ik moest plassen maar te laat was.. zo nat was alles Dus ja, het kan zeker wat betekenen, succes met afwachten meiden.. weet echt wat het is xx
Hey meiden, ik weet niet wat ik lees hier! Zo veel bekende en ook bij mij voorkomende "klachten" dat het lijkt alsof ik het zelf allemaal heb geschreven maar goed, ik was met de zoekfunctie op zoek naar veel "creme" afscheiding omdat ik daar nu al minimaal een week last van heb en wat blijkt, vele met mij en ook nog eens in de zelfde cyclustijd! Mijn nod verwacht ik 10 mei *geen regelmatige cyclus)dus ik wacht rustig af maar wel heel veel hier is herkenbaar!!! Ik lees met jullie mee!
Nou, maar meteen een :xberichtje er overheen, vanmorgen bloed gespot bij afvegen dus voor mij geen goede voortekens! Helaas, op naar de volgende ronde! Jullie allemaal heel veel succes en misschien tot ergens anders in het forum!