hallo graag zou ik contact willen met vrouwen die net als ons in het zelfde schuitje zitten mijn man was voor ruim 6 jaar lang gesterreliseerd toch hadden wij nog een kinderwens na 4 gezonde kids maar omdat wij zeer jong ouders zijn geworden hebben we voor de keuze gekozen om nog een x ouders te worden van een klein wondertje dit omdat we ouder zijn er anders over denken nu en het anders zullen ervaren wie heeft succes verhalen nadat de man geholpen is en het hersteld is hoelang hebben jullie er voor moeten gaan op internet is zo weinig te vinden over dit onderwerp dat ik dacht laat ik het nu maar eens op deze manier hier proberen arts had ons wel al toegezegd dat t goed uit zag en er goed vocht door kwam en dat dat een teken is dat t allemaal open is maar ja als je dan wat leest op internet lees je veel verhalen van antistoffen, leeftijd en duur sterrelisatie zoals eerder vermeld is ons laatste kindje door sterrelisatie heen gekomen vervolgens is die weer opnieuw gesterreliseerd is ruim 6 jaar gesterreliseerd geweest en is 33 jaar graag reacties van stellen die dit ook hebben meegemaakt
Geen nuttige reactie want ik heb er geen ervaring mee of er verstand van maar wil jullie wel succes wensen en hopelijk gaat alles weer goed werken